سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عروسک "چرا" در بچه ها بیاین تماشا

"بچه ها بیاین تماشا " عنوان ویژه برنامه شاد و جذاب تابستانی گروه کودک و نوجوان شبکه تهران است که در 90 قسمت 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی فاطمه شیرازی مقدم تهیه و تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران،  این برنامه ویژه خردسالان و کودکان طراحی شده و سعی دارد مفاهیم تربیتی، آموزشی، اخلاقی و.. را در قالب موضوعات نمایشی مختلف به زبانی ساده و شیرین برای آنها بیان کند.  
بنا بر این گزارش ، عروسک مجبوب چرا در این برنامه حضور دارد و پیمان فاطمی ، محمد بهرانی، احمد آکشته ، مهدی صارمی و..... دیگر بازیگران این برنامه نمایشی هستند. شیوا درویش سرپرست نویسندگان وجواد طالبی و نیوشا صدر نویسندگی برنامه را به عهده دارند.
صدای پیشه  عروسک چرا "آزاده مویدی فر" ، عروسک گردانان  شیما بخشنده و محمد اعلمی هستند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ali 1372
۰۲:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
بخدا الان که دارم این کامنتو می نویسم از روی گریه و خوشحالی می نویسم که چرا دوباره اومده تلوزیون نمی دونم چی بگم منم با چرا زندگی کردم منم یه دهه هفتادیم و الان 19 سالمه من با چرا بزرگ شدم چرا من رو دیوونه کرد و روانی بخدا وقتی به قیافه چرا نگاه میکنم حال و هوام عوض میشه نمی دونم چرا, از زمان بچگیم تا حالا هیچ عروسکی به اندازه چرا تو دلم جا باز نکرد و محبوب نشد یعنی اینو میخوام بگم که چرا تو زندگیم تاثیر گذاشت نمی دونید من چه خاطرات خوش وماندگاری با چرا داشتم همیشه از بچگشی تا الان این آرزو به دلم مونده که یه بار چرا رو تو آغوشم بگیرم و محکم بغلش کنم و گریه کنم به خدا اینو از ته قلبم میگم منم به چرا وابستم خیلی زیاد و بیش از حد باور کنید تمام زندگیمو تو این کامنت خالی کردم , من علاقه ی بیش از حدی به چرا دارم نمی دونم چرا , واقعا حنجره ی خانوم مویدی فر یه گنجه برای بچه های این مملکت ... امیدوارم که چرا تا ابد تو تلوزیون بمونه و منم یه روز به آرزوم برسم همین ... یادش بخیر چرا و چیه و گوگولی و چطور و خاله زیبا و خاله نرگس و خاله سارا چه دوران خوشی بود ولی افسوس که زود تموم شد .