سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی تیم کشتی آزاد دانشجویان از 2 تير؛

محمدی: امیدوارم مسئولان پرسپولیس به خودشان بیایند/تیم جوانان در آسیا نتیجه بدی نگرفت

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر سال گذشته گفت: متأسفانه با گذشت حدود شش ماه از پایان رقابتهای لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس قرارداد اعضای این تیم را تسویه نکرده است.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: چرا باید با گذشت شش ماه از پایان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هنوز مبلغ ناچیز باقیمانده از قرارداد اعضای تیم پرسپولیس پرداخت نشده باشد.

وی ادامه داد: در فوتبال میلیاردی هزینه می شود اما به کشتی که می رسد کوچکترین مبلغ هم به چشم می آید،من نمی گویم به فوتبالیست ها پول ندهند اما معتقدم نباید حق و حقوق ورزشکاران رشته ورزش اول کشور به راحتی خورده شود.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: امیدوارم با توجه به مطرح شدن مکرر این موضوع در رسانه های مختلف بالاخره مسئولان باشگاه پرسپولیس به خودشان بیایند و سردار رویانیان به عنوان مدیر عامل پاسخگوی درخواست به حق کشتی گیران واعضای کادر فنی این تیم باشد.

وی درباره این که آیا موضوع از کمیته انظباطی هم پیگیری شده است گفت:حدود یک ماه پیش شکایتی را با امضای همه کشتی گیران ومربیان تنظیم کردیم و آن از آنجایی که تیم با نام پرسپولیس جویبار در لیگ شرکت کرده بود آن را به هیأت کشتی مازندران ارسال کردیم واین هیأت نیز به صورت رسمی نامه ای را به فدراسیون کشتی فرستاده که به گفته مسئولین دبیرخانه موضوع به کمیته انظباطی اطلاع رسانی شده است.

محمدی در مورد این که رئیس کمیته انظباطی اظهار کرده هیچ شکایتی به این کمیته منعکس نشده عنوان کرد:با تائید پرسنل دبیرخانه فدراسیون 25 اردیبهشت ماه نامه هیأت کشتی مازندران در اختیار کمیته انظباطی قرار گرفته حالا چرا بیژن قاسم زاده به عنوان رئیس کمیته انظباطی از این موضوع مطلع نیست واقعاً جای تعجب دارد، در هرصورت امیدورام هر چه سریعتر رسیدگی لازم از سوی اعضای این کمیته نسبت به شکایت اعضای تیم پرسپولیس صورت گیرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان کشورمان درباره وضعیت این تیم نیز اظهار داشت:از 5 خرداد اولین اردوی تیم دانشجویان جهت حضور در المپیاد یونیورسیاد دانشجویان که اوسط تیر ماه در روسیه برگزار می شود با حضور نفرات منتخب شروع شد ودر این اردو که تا 20 خرداد ماه ادامه داشت بچه ها تمرینات پرفشار وسنگینی را دنبال کردند واز آنجا که اکثر این نفرات باید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کردند حدود 10 روز به آنها استراحت دادیم.

وی بابیان این که مرحله بعدی اردو پس از مسابقات انتخابی تیم ملی خواهد بود افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی روزهای 30 و31 خرداد ماه برگزار می شود وما کار خود را از روز دوم تیر ماه برای حضور پرقدرت در یونیورسیاد دانشجویان جهان آغاز خواهیم کرد.

دارنده دو مدال برنز جهان درپاسخ به این سوال که آیا از شرایط اردو رضایت داشته است گفت: به هر حال ما مشکلات زیادی را پیش رو داشتیم و امکانات در حد برگزاری اردوی تیم ملی دانشجویان نبود هر چند با همکاری فداراسیون کشتی و مساعدت رسول خادم شرایط برای انجام اردوی مرحله نخست برگزار شد اما امید ورام با شروع اردوی بعدی مسئولان فدراسیون ورزش های دانشگاهی به قول های خود عمل کنند تا وضعیت مطلوب برای آماده سازی بچه ها فراهم شود.

وی درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان اظهار کرد:خوب با توجه به این که اکثر بچه ها در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنند ما نمی توانستیم رقابت درون اردویی را برگزار کنیم به همین دلیل با توجه به تمرینات رو در رویی که داشتند و با بررسی تمامی جوانب حیدر قلی نژاد،احسان پور،کمروند،میرزایی وهادی به ترتیب در اوزان 55، 60، 66، 96 و 120 کیلو گرم انتخاب شدندو دروزن های 74 و 84 کیلو گرم نیزپس از پایان اردوی نهایی نفرات مورد نظر اعلام خواهند شد.

محمدی در خصوص این که چقدر به موفقیت در یونیورسیاد دانشجویان جهان امیدوار است گفت:به هر حال با توجه به این که مسابقات امسال در روسیه برگزار می شود کار آسانی را پیش رو نخواهیم داشت اما با توجه به پتانسیلی که بچه ها دارند هر چند در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست با تمام قدرت تلاش می کنیم تا از اعتبار وحیثیت کشتی ایران دفاع کنیم که امیدواریم در این راه دوستداران کشتی ما را تنها نگذارند.

نماینده حوزه فنی تیم های ملی اعزامی به مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا درباره عملکرد این تیم اظهار داشت: در هرصورت با توجه به این که برای تیم جوانان تدارکات لازم فراهم نشده بود وآنها در هیچ تورنمت برون مرزی شرکت نکرده بودند عنوان نایب قهرمانی در آسیا نتیجه بدی نبود.

وی خاطرنشان کرد:اگر کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم ما یعنی علی اکبرزاده در همان دور نخست حذف نمی شد و یا در وزن 55 گیلو گرم یونس سرمستی با هوشمندی بیشتری مبازره می کرد مطمئن باشید تیم قهرمان می شد ، در سایر اوزان بچه ها نسبتاً علکرد مطلوبی داشتند به خصوص قیاسی و کریمی فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.بهر حال کشتی گیران جوان تجربه لازم را ندارند و باید بیشتر روی آنها کار کنیم تا برای حضور در رقابتهای جهانی از هر جهت آماده شوند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.