سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبانيان:

زمان اردو زياد ولي کار سبک است/وضعيت آمادگي ملي پوشان رضايت بخش است

چهارمين مرحله از اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال بانوان در مجموعه ورزشي انقلاب تهران در حال برگزاري است.

ميترا شعبانيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اتمام زمان امتحانات ملي پوشان دانشجو، چهارمين مرحله از اردوي تدارکاتي تيم ملي به طور منظم و با حضور تمامي نيروها از 22 خرداد ماه در تهران آغاز شده است و به مدت 2 هفته ادامه دارد.

سر مربي تيم ملي واليبال بانوان تصريح کرد: با توجه به آنکه برخي ملي‌پوشان در اواسط اين اردو تمرينات را براي حضور در مسابقات قهرمان کشوري اميدها، ترک مي‌کنند زمان برگزاري تمرينات طولاني است ولي کار سنگين و سختي را در پيش نداريم.

وي در دادمه افزود: در حال 22 ملي پوش در تمرينات آماده سازي حضور دارند قرار است از ميان آنها 18 نفر برتر و آماده انتخاب و به اردوهاي بعدي دعوت شوند.

شعبانيان اظهار داشت: برنامه اصلي تمريني اين مرحله از اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال بانوان روي کار بدنسازي و کار با وزنه است. تاکنون بيشتر برنامه‌هاي تمريني ما روي کارهاي عمومي و اوليه بود اما از اين پس تخصصي‌تر برنامه‌ها را دنبال مي‌کنيم.

وي در خصوص وضعيت ملي پوشان دانشجو که به طور غير متمرکز تمريناتشان را در طول امتحانات پايان ترم خود دنبال مي‌کرند، گفت: به طور کامل از طريق مربيان مربوطه در جريان وضعيت کار و شرايط تمريني آنها بودم خوشبختانه وضعيتشان مطلوب است. پيش از آغاز اردوهاي تمريني هم اقدام به گرفتن تست‌هاي مربوطه کرديم تا در صورت آماده نبودن تمهيدات ديگري را اتخاذ کنيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.