سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز پیرایی بوستان های منطقه 10

شهردار منطقه 10 ازتوسعه فضای سبز در محور طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) و باز پیرایی برخی بوستان های سطح منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر گفت: توسعه و گسترش فضای سبز از اقدامات در دست اجرا و شاخص منطقه در سال جاری است و با پیش بینی های به عمل آمده همزمان با طرح تعریض و پیاده رو سازی ، پروژه احداث با غچه در دو طرف مسیر خیابان امام خمینی در دستور کار قرار دارد و با اجرای این عملیات سرانه فضای سبز منطقه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
شهردار منطقه با اشاره به اقدامات در دست اجرا افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش حضور خانواده ها در فضاهای طبیعی و محیط های عمومی، باز پیرایی فضای سبز بوستان های سطح منطقه درقالب اجرای عملیات کاشت انواع گونه های گیاهی شامل چمن، گل فصل دائم، درختچه در بوستان های نیلوفر، اعتماد،ناظمی، شهدا، خبرنگار، آیینه ، هفت چنار و اما زاده معصوم (ع) باز سازی فضای سبز معابر و کچلی ها، کاشت نهال و تکمیل شبکه اتصال آب خام در سطح منطقه، تکمیل شبکه آب تحت فشار، باز سازی سیستم های روشنایی ، تعویض سر چراغ ها و بانصب برج های نوری، بازسازی و ترمیم لوازم بازی کودکان، بازسازی آبنماها و معابر بوستان های سطح منطقه شامل تغییر طرح معابر و تعویض کف پوش، بازسازی کفپوش زمین بازی در دست اجراست. /جم
برچسب ها: بازسازی ، معابر ، تعویض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.