سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

انتخابات 24 خرداد مردم سالاری دینی ملت ایران را به دنیا نشان داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر حضور حماسی مردم ولایت مدار ایران اسلامی را در انتخابات 24 خرداد ماه نماد کامل و بارز مردم سالاری دینی برشمرد.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،خلیلی اساتید، دانشجویان و فرهیختگان را در خلق حماسه 24 خرداد و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار چشمگیر و درخور توجه عنوان کرد و افزود:دانشگاهیان همگام و همراه با اقشار مختلف مردم، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کردند.

وی، گفت: انتخابات باشکوه و منظم این دوره جای مباهات و افتخار دارد و باید آفرینش این حماسه را به خلق کنندگان آن که مردم ولایتمدار و انقلابی کشورماست تبریک گفت.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر این انتخابات را نماد وحدت و همدلی ملت ایران در مواجهه با توطئه ها و تبلیغات دشمنان ذکر کرد و افزود: همه باید حول محور ولایت در تحکیم اهداف والای نظام و انقلاب تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: این دانشگاه به نوبه خود آماده همکاری و همراهی با اعضای شورای اسلامی شهر اهر در جهت برگزاری جلسات مشترک و تخصصی در حوزه های مختلف به منظور ارائه راهکارهای علمی و عملی در جهت پیشرفت و توسعه شهر اهر می باشد.

وی، در پایان از حضور حماسی و پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پایان صندوقهای رأی قدردانی کرد. /س

برچسب ها: انتخابات ، مردم ، سالاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.