سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اعیاد شعبانیه ؛

زنگ شوق انتظار در بوستان های منطقه 4 به صدا در می آید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 از برگزاری جشنواره شوق انتظار در دو بخش جشن های نیمه شعبان و آذین بندی و نور پردازی محیطی در محلات 20 گاه منطقه خبر داد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبر نگاران؛ افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه ، جشن های باشکوهی در قالب سامانه نشاط با بهره گیری از پتانسیل های محله ای در بوستان ها، مراکز تفریحی و فرهنگی محلات 20 گانه برگزار می شود و طی آن از ظرفیت های دبیر خانه های جشنواره های دوازده گانه استفاده می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4، با اشاره به بخش دوم این جشنواره فرهنگی و هنری انتخاب کوچه برتر، ادامه داد: بخش آذین بندی معابر با هدف بزرگداشت آیین های مذهبی، جلب مشارکت حداکثری ، شاداب سازی و مدیریت یکپارچه آراستگی سیمای بصری و ترویج استفاده از الگوهای مصرف موثر و استاندارد در آذین بندی و نور پردازی در سطح محلات برگزار می شود.
زمانی تصریح کرد: همچنین شاخص های فنی، هنری و محتوایی و اجتماعی در ساختمان های شهرداری، میادین و معابر ، مجتمع های مسکونی، مساجد ومحلات شهر، سرای محلات 20 گانه در نظر گرفته می شود و در پایان کوچه ، خیابان ، محله ، مسجد و ناحیه برتر انتخاب می شود.
وی با اشاره به برنامه های سامانه نشاط در تابستان امسال اظهار داشت: خانه های قرآن عترت، فرهنگ و هنر و کتاب در برگزاری مراسم و فعالیت های ویژه اوقات فراغت در سراهای محلات جزء خانه های چهارده گانه هستند که درتمامی سراهای محلات راه اندازی شده و با همکاری نخبگان، هنرمندان و شهروندان آماده گسترش فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مذهبی هنری می باشند.
زمانی ، در ادامه از حضور شهرداری منطقه 4 در جشنواره اوقات فراغت تابستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این جشنواره با شکوه تر از دوم تا 13 تیر برگزار می شود، علاوه بر اجرای برنامه های ورزشی نشاط افزا، برنامه های دیگری شامل فیلم نامه نویسی، تئاتر ، عکاسی، کاریکاتور، نقاشی، شعر ، خوشنویسی، در نظر گرفته شده است./جم
برچسب ها: سامانه ، محله ، کوجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.