سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست بازار تئاتر كودك و نوجوان مطرح شد؛

معرفی عروسک های باستانی هزار ساله / حضور 10 کشور در بازار تئاتر کودک و نوجوان

نمایندگان 10 کشور مختلف در بازار تئاتر کودک و نوجوان 8 تیر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، "مجید امرایی" دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان در نشست خبری که صبح امروز در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون برگزار شد گفت: نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار "امروز کودکی را به تئاتر ببریم".



هشتم تیر با حضور نمایندگان 10 کشور همچون آلمان و آرژانتین در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون با برگزاری سمینار کار خود را آغاز می کند.
وی افزود: بازار تئاتر کودک و نوجوان در هفت بخش، نشست های بازار، دستاوردهای نو، رادیو تئاتر، نمایش صحنه، نمایش فضای باز، سمینار و کارگاه های تخصصی برگزار می شود.
"امرایی" تصریح کرد: آموزش و پژوهش از رویکردهای اصلی بازار تئاتر بوده و همچنین توجه به مخاطب تخصصی و عام مورد توجه قرار می گیرد.
دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: در مجموع 50 غرفه مربوط به تئاتر کودک و نوجوان در این بازار عرضه می شود.امیدواریم خانواده ها با حضور خود بتوانند بهره لازم را ببرند.




وی اظهار داشت: محصولاتی که در این بازار عرضه می شود از 25 تا 30 درصد تخفیف برخوردار بوده همچنین به بازیهای سرگرمی کانون نیز 25 درصد تخفیف داده می شود.
"امرایی"افزود: در بازار تئاتر کودک و نوجوان 70 عروسک جدید خلاقانه مصرفی خواهد شد و هشت عروسک باستانی که قدمت هزار ساله دارد معرفی می شود.
دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: در حاشیه بازار از پنج کتاب تخصصی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان رونمایی می شود و در زمینه انتشار نمایشنامه نیز آسیب شناسی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نشست های تخصصی با موضوع تئاتر کودک و نوجوان در حاشیه این بازار برپا می شود./ص
برچسب ها: امرایی ، تئاتر ، بازار ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.