سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

عمل به وعده ها، مهم ترین انتظار ملت ایران از رییس جمهور منتخب است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین انتظار مردم از رییس جمهوری منتخب این است که وی به برنامه هایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی وعده داده بود، عمل کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



حجت الاسلام وحید احمدی گفت: رییس جمهوری منتخب باید همواره توجه داشته باشد که برنامه هایش موجب جلب اکثریت آرا برای وی شده است و براین اساس برای انجام این برنامه ها، باید تمامی توان خود را به کار گیرد.

وی بهبود وضعیت اقتصادی کشور را از دیگر انتظارات ملت از رییس جمهوری منتخب دانست و گفت: انتظار می رود دکتر روحانی و تیم همراه با تنظیم برنامه ای ثابت، پایدار و قابل اجرا علاوه بر مهار تورم و کاهش معضل بیکاری، بتوانند گام مهی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بردارند.

احمدی اظهار کرد: مطالبه حقوق مسلم ایران در صحنه بین المللی از جمله حق داشتن انرژی هسته ای، از دیگر نکاتی است که دولت آینده باید مدنظر داشته باشد و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان، ذره ای عقب نشینی نکند.

وی استفاده از ظرفیت نیروهای کارآمد و دلسوز در دولت جدید را از دیگر انتظارات مورد مطالبه از رییس جمهوری منتخب خواند و افزود: دولتی موفق و کارآمد خواهد بود که در آن از اتخاذ تصمیمات فرد محور اجتناب شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تحقق حماسه سیاسی ملت ایران در روز 24 خرداد اشاره کرد و گفت: این روز تاریخی برای همیشه در تقویم حماسه آفرینی های ملت ایران ثبت خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این روز، ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و احساس تکلیف نسبت به مشارکت در تعیین سرنوشت خویش، بار دیگر جهانیان را مبهوت ساختند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، عمل ، وعده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.