سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مدال مسابقات جهانی پیوند اعضاء را کسب خواهم کرد

بانوی مدال آور قمی از آمادگی خود برای اعزام به رقابت های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء و کسب مدال از این رقابت ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ثریا پارس لاری تصریح کرد: با وجود اینکه از نظر امکانات برای تمرین شرایط خوبی ندارم اما خودم به صورت شخصی لحظه ای از تلاش برای کسب آمادگی دست بر نمی دارم و امیدوارم که بتوانم کاروان ایران را در مسابقات جهانی امسال همراهی کنم.
وی که دارنده چهار مدال پیکارهای قهرمانی جهان ورزشکاران پیوند اعضاء در سال 2011 است، اضافه کرد: امید زیادی دارم که بتوانم با تمرین و تلاش زیاد یک بار دیگر در مسابقات جهانی خاطره کسب چهار مدال دوره قبل در کشور سوئد را تکرار کنم.
بانوی ورزشکار قمی ابراز داشت: کاروان تیم ملی ورزش های پیوند اعضاء کشورمان قرار است مرداد ماه امسال در مسابقات جهانی ورزش های پیوند اعضاء در کشور آفریقای جنوبی با حریفان به رقابت بپردازد و انشاءالله اگر مشکلی پیش نیاید در رشته دو و میدانی در این رقابت ها حضور خواهم یافت.
وی که پیش از این در رکوردگیری بانوان شرکت کننده در انتخابی تیم دو و میدانی ورزشکاران پیوند اعضاء موفق به کسب عنوان نخست شده بود، اظهار داشت: قرار بود آن انتخابی ملاک انتخاب برترین نفر برای اعزام به رقابت های جهانی باشد اما گویا باید یک بار دیگر در رکوردگیری شرکت کنیم./س
برچسب ها: قم ، مسابقه ، جهنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.