سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ثبات نسبی بر بازار قیمت‌ها در خردادماه

در خردادماه ثبات نسبی بر بازار قیمت‌ها حاکم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه در خردادماه ثبات نسبی بر بازار قیمت‌ها حاکم بود،گفت: در این روزها فقط قیمت دو کالای اساسی حدود 75/1 درصد افزایش داشته و مابقی کالاها با قیمت ثابت نسبت به ماه قبل عرضه شده است.

معصومی افزود: گوشت گوسفندی و گوساله در خردادماه کیلویی 24 هزار تومان بود که تغییری نسبت به مدت مشابه پارسال نشان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه در خردادماه قیمت گوشت مرغ اندکی افزایش داشت، ادامه داد: در این ایام تقاضا افزایش داشت که دلیل آن تقاضای بیشتر بود و مرغداری‌ها نیز برای ایام ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند هرچند انتظار داریم تا چند روز آینده شرایط به حالت عادی برگردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای خرداد ماه لغایت 26 خرداد 8 هزار و 325 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است که در این رابطه 211 پرونده تشکیل شده است و ارزش ریالی این پرونده‌ها 3 میلیارد و 321 میلیون ‌و 027 هزار و 090 ریال اعلام شده است.

معصومی به موجودی کالاهای انبار شده در استان نیز اشاره کرد و یادآورشد: در حال حاضر 3 هزار و 641 تن کالا در استان انبار شده و در این رابطه هیچ‌گونه کمبودی نداریم./س
برچسب ها: ثبات ، قیمت ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.