سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج فراخوان فیس بوکی شرب خمر دسته‌جمعی توسط دویچه‌وله+سند

وب‌سایت دویچه‌وله به عنوان بازوی جنگ روانی سازمان جاسوسی آلمان، طی خبری با هدف آموزش و ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه ایران اسلامی ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی خود را بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سازمان جاسوسی آلمان یکی از برنامه‌های اصلی و محوری که دنبال می‌کند موضوعات فرهنگی و تغییر در سبک زندگی مردم ایران اسلامی است. آنان از همان دهه دوم پیروزی انقلاب اسلامی با تمرکز بر این مسأله با برگزاری میهمانی‌هایی در سفارت‌خانه این کشور در تهران و دعوت از بازیگران و هنرمندان آنان را نه تنها به ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه سوق می‌دادند بلکه اهداف و برنامه‌های خود را نیز برای اجرایی کردن در موضوعات فیلم‌ها، تئاترها یا مضامین شعرها به آنان ابلاغ می‌کردند. همچنان‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان سال‌ها خطر شبیخون فرهنگی را به مردم و مسئولین گوشزد نمودند.

در همین راستا وب‌سایت دویچه‌وله که بازوی رسانه‌ای و جنگ روانی این سازمان جاسوسی است نیز همین رویکرد را در قبال جمهوری اسلامی پیش گرفته است. همان‌طور که پیش از این دیده‌بان طی مطلبی از ترویج فحشا و بی‌بندوباری به این شبکه ماهواره‌ای خبر داده بود این‌بار نیز قصد دارد تا یکی دیگر از تحرکات دشمنان در حوزه تغییر سبک زندگی را گوش زد کند.
چندی پیش این شبکه طی خبری با عنوان «تور می‌گساری و شبگردی ایرانی‌ ـ آلمانی در کلن» تلاش نمود تا مدل‌های جدیدی از بی‌عفتی را به مخاطبان ایرانی به خصوص جوانان و دانشجویان آموزش دهد. برای مثال آموزش برای راه‌اندازی یک مکان برای شرب خمر آن هم به صورت زیرزمینی یا فراخوان فیس‌بوکی برای برنامه‌های اینچنینی و دیگر آموزش‌هایی که نه تنها با قوانین جمهوری اسلامی در تعارض کامل است بلکه شرع مبین اسلام نیز این اقدامات را حرام بیّن می‌داند.

لازم به ذکر است که رسانه مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم دشمنان است و آن‌ها با این وسیله دیگر نیازی به حضور در کشور هدف ندارند بلکه پیام و آموزش خود را بدون هزینه به جامعه هدف خود منتقل می‌نمایند. ترویج بی‌حیایی و بی‌غیرتی، سرگرم کردن جوانان به مسائل غیر اخلاقی به جای تمرکز آنان بر علم و دانش، تلف کردن عمر جوانان در بطالت و آندلوسیزاسیون ایران از جمله اهداف و برنامه‌های جبهه دشمن در حوزه رسانه است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.