سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث آبنمای صخره ای و آبشار در10 نقطه از غرب تهران

شهرداری منطقه 5 به منظور حفظ زیبایی و تلطیف فضای شهری اقدام به احداث آبنمای صخره ای و آبشار در 10نقطه از بوستان ها و میادین سطح این منطقه کرد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید طلوعی شهرداراین منطقه با اعلام این خبرگفت : این آبنماها از احجامی چون سنگ، کامپوزیت و فلز تشکیل شده اند.
 
وی پارک معلم ،بزرگراه ستاری ،تقاطع لاله، اشرفی اصفهانی ،فردوس، فلکه دوم شهران و بزرگراه شهید لشگری را از جمله محل های احداث این آبنماها عنوان کرد.
 
شهردار منطقه 5 افزود: با توجه به تاثیر گذاری آبنما درآرامش روحی و بصری با بررسی صورت گرفته طرح احداث آبنما در نقاط پرتردد که بیشتر مورد دید شهروندان قراردارد اجرا می شود.
 
طلوعی تصریح کرد: به منظور تداعی جلوه زیبای طبیعت در محیط شهری بخشی از آبنماها به صورت صخره ای احداث شد که دراین آبنماها آب به صورت آبشار از ارتفاع سرازیر می شود.
 
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه نورپردازی آبنماها جهت ارتقا زیبایی منظر شهری نیز انجام شده است افزود: به منظور کاهش مصرف انرژی از سیستم های هوشمند استفاده شده است.
 
وی  در ادامه نصب احجام شهری را از دیگر اقدامات اداره زیباسازی این منطقه عنوان کرد وافزود: به منظور توسعه همگون محیط شهری وحفظ زیبایی و تلطیف فضای شهری طرح های هنری در قالب نقاشی دیواری ، سرامیک کاری ، نصب بوم دیواری ، تندیس و... درحال اجرا است. /ل

برچسب ها: آبنما ، صخره ، آبشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا نوروزی
۰۰:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
آیامی توان از توانمندی شهرداری برای ایجاد فضای سبزوساخت ابنما در قبال وجه ان بهره برد