سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

کل تولیدات کشاورزی گرمی 250 هزار تن است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: کل تولیدات بخش کشاورزی در شهرستان گرمی بیش از 250 هزار تن است که این میزان تولیدات عمدتاً مربوط به بخش زراعی به ویژه گندم و جو است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمود علایی دیروز در همایش فارغ‌التحصیلان، تولیدکنندگان و زارعان ممتاز بخش کشاورزی و در تجلیل از فعالان این بخش همزمان با هفته جهاد کشاورزی در گرمی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های توسعه شهرستان گرمی اولویت آب و خاک و تولیدات متنوع بخش کشاورزی است که پیش‌بینی می‌شود مسیر توسعه شهرستان گرمی از بخش کشاورزی عبور ‌کند.

وی گفت: در این شهرستان 120 هزار و 600 هکتار اراضی قابل کشت وجود دارد که 11 هزار هکتار آن آبی و مابقی دیمی می‌باشد که در این اراضی محصولات متنوع نظیر گندم، جو و حبوبات تولید می‌شود.

علایی خاطر نشان کرد: زارعان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در این شهرستان بیش از 250 هزار تن سالانه محصول تولید می‌کنند که این محصولات اغلب از کیفیت خوب و ممتازی برخوردار هستند.

فرماندار گرمی در ادامه گفت: در کنار این ظرفیت و توانمندی‌ها نباید از بخش باغات و همچنین دامپروری و بخش تولیدات دامی غفلت کنیم که خود منبع درآمد برای روستاییان و همچنین فعالان این بخش است.

وی در ادامه ظرفیت فارغ‌التحصیلان این بخش را بسیار ممتاز و خطیر توصیف کرد و افزود: اگر بتوان از نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاهی و با تجربه در این بخش در ارتقای تولید استفاده کرد قطعاً تولیدات افزایش یافته و یک تنوع محصولی را در تمام بخش‌ها و جنبه‌ها شاهد می‌باشیم/س.

برچسب ها: گرمی ، تولیدات ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.