سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئيس‌جمهور منتخب بايد زمینه را براي نقش‌آفرینی مردم در کشور ايجاد کند

"عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی" گفت: رئيس‌جمهور منتخب بايد زمینه را براي نقش‌آفرینی مردم در کشور ايجاد کند تا بستر‌هاي لازم برای یک رقابت سالم میان فعالان مختلف در حوزه اقتصاد فراهم شود.

"ابراهيم نکو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اینکه خلق حماسه‌اقتصادی بر گرفته از حماسه‌سیاسی است؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم نقش اصلی را در حماسه‌اقتصادی و سياسي  برعهده دارند و در نقش‌های مختلفی مانند سرمایه گذاري، فعال اقتصادی، کارشناس و ... باید به میدان بیایند و چرخ اقتصاد، تولید و صادرات را به حرکت در بیاورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت نهاد حاکمیت اعم از دولت، مجلس و قوه قضائیه در قبال مردم افزود: رئيس‌جمهور منتخب بايد زمینه را براي  نقش‌آفرینی مردم در کشور ايجاد کرده و  بستر‌هاي لازم را برای یک رقابت سالم میان فعالان مختلف در حوزه اقتصاد فراهم کند  تا در سایه سلامت و امنیت لازم بتوانند با یکدیگر  رقابت کنند.

اين استاد دانشگاه در خصوص انتظارات مردم از رئيس‌جمهور منتخب تصريح کرد: دولت و سایر نهادهای حاکمیت باید با پرهیز جدی از دخالت‌های بی‌مورد در قامت بازیگران این رقابت، داور رقابت در عرصه اقتصادی باشند و زمینه تسهیل کسب و کار را در کشور ايجاد کرده و در فرایند خلق حماسه اقتصادی کوشا باشند.

نکو افزود: با روي کار آمدن رئیس‌جمهور جدید که با شعار تدبیر و اعتدال پا به میدان رقابت‌ها گذاشته و رأی مردم را به سمت خود جلب کرده‌است، امید مي‌رود که رویه نادرست پیشین متوقف و اصلاح شود تا مردم و فعالان اقتصادی بتوانند این بار هم به مسئولیت خود عمل کنند و حماسه اقتصادی را بیافرینند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پايان با تاکيد بر اقدامات رئيس‌جمهور منتخب براي خلق حماسه‌اقتصادي در جهت پيشرفت کشور خاطر‌نشان کرد: رئيس‌جمهور آتي بايد با برنامه‌ریزی برای بهبود محیط کسب و کار، پرهیز از دخالت‌های غیر حاکمیتی در اقتصاد، پرهیز از ایجاد تنش‌های بی‌مورد، پای‌بندی به قواعد و اصول علم اقتصاد و بهره‌گیری از کارشناسان و نظرات کارشناسی بخش خصوصی در جهت پیشرفت اقتصاد کشور اهتمام بورزد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسئولان ، دولت ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.