سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کاهش میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: دو ماه نخست سال جاری میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافت.

میرهاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به واردات گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: دو ماه سال جاری 51 هزار تن کالا به ارزش 74 میلیون دلار از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی وارد شده است.

وی با اشاره به میزان واردات کالا از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی در دو ماه نخست سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت 70 هزار تن کالا به ارزش 110 میلیون دلار از این مبادی ورود و خروج، وارد کشور شد.

سیداحمدی از کاهش واردات کالا از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: دو ماه نخست سال جاری واردات کالا از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، از نظر وزن 27 درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری 33 درصد کاهش یافت.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی در دو ماه نخست سال جاری یک هزار و 443 دلار برآورد شده است.

وی اضافه کرد: این رقم در دو ماه نخست سال گذشته یک هزار و 565 دلار گزارش شده است.

سیداحمدی از کاهش میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی خبر داد و ابراز داشت: دو ماه نخست سال جاری میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.