سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریب تبلیغات تلفنی برای فروش سیم کارت ها را نخورید

اپراتور سوم تلفن همراه طی اطلاعیه ای از مردم خواست فریب تماس هایی را که با نام اپراتور و برای فروش شماره تلفن های مشابه شماره مشترکان است را نخورند.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، اگر از مشترکان تلفن همراه یکی از اپراتورها باشید حتما برای شما هم به کرات اتفاق افتاده که افرادی به عنوان نماینده سایر اپراتورها در جهت فروش شماره مشابه شما تماس گرفته و مژده داده باشند مشترک خوش شانسی هستید و سیم کارت هم شماره اپراتور مورد نظر را از آن ها خریداری کنید البته این پیشنهاد ویژه و فریبنده کم هزینه هم نیست و در صورت موافقت مجبور به پرداخت هزینه چند برابری خواهید شد.

بر اساس این گزارش طی روزهای اخیر میزان تماس هایی که گفته می شود از طرف نمایندگان اپراتور سوم با مشترکان همراه اول و ایرانسل گرفته می شود افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع باعث واکنش این اپراتور شده است.

اپراتور سوم در اطلاعیه ای اعلام کرده است: رایتل تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه از مردم شریف ایران درخواست می کند به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برای خرید سیم کارت های رایتل صرفاً از  مراکز خرید مورد تایید این اپراتور اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: وب سایت رسمی رایتل به آدرس : www.rightel.ir دفاتر فروش رایتل مراکز پیش خوان دولت و مراکز خدماتی مورد تایید که نام آن ها در وب سایت رایتل آمده است، مراکز مجاز خرید سیم کارت این اپراتور هستند و کلیه مراکز دیگر که مجوز فروش سیم کارت های رایتل را دارند، مورد تایید این اپراتور نیستند.

روابط عمومی رایتل همچنین تاکید کرده است: قیمت سیم کارت های دیتا و اعتباری بدون احتساب مالیات ارزش افزوده 20 هزار تومان و سیم کارت های دائمی 120 هزار تومان است لذا درخواست پرداخت وجه بیش از ارقام اعلام شده از سوی فروشندگان در هر شرایطی غیرقانونی است.

در پایان با اشاره به برخی از تماس های سودجویانه برای فروش سیم کارت های رایتل به بهانه های چون اختصاص شماره های رند، شماره های مشابه شماره فعلی و شرکت در قرعه کشی ، رایتل از شهروندان گرامی درخواست کرده است که به هر گونه تماس برای واریز وجه با موضوعات مذکور پاسخ مثبت نداده و مراتب را در اسرع وقت به مرکز تماس مشتریان رایتل به شماره تماس 021.2920 یا مراکز قانونی ذی ربط اطلاع دهند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.