سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت منتخب باید حماسه پرشور و مشارکت ملی را ارج نهد

مسئول بسيج دانشگاه تهران گفت: خلق حماسه‌ سياسي و باور مردم به اثر‌گذاری رای‌شان در انتخابات، سرمایه جدیدی برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور به وجود آورده است.

"طاها حکيمي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره وظيفه دولت‌يازدهم در قبال حماسه تاريخي و پر شکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ملت شریف ایران با خلق حماسه سیاسی بار دیگر میثاق  ملت بصير ایران‌ اسلامی با آرمان‌های امام راحل و مسیر پرافتخار شهیدان و ایثارگران و پیروی همگان از مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشاند.

وي با بيان اينکه دولت آینده باید حماسه پرشور و مشارکت ملی را ارج نهد، تصريح کرد: خلق حماسه‌ سياسي و باور مردم به اثر‌گذاری رای‌شان در انتخابات، سرمایه جدیدی برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور به وجود آورده است.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطر‌نشان کرد: رئيس‌جمهور منتخب باید راهکار‌های جدیدی  را برای ساختن کشور بر پایه عقلانیت، ثبات و بهره‌مندی بااستفاده از تمام نیروهای سیاسی معتدل و جریان‌های مختلف انقلابی را فراهم کند، چرا که امید است دولت جدید در پرتو اعتماد مردم به ویژه نسل جوان و آگاه کشور به دولت یازدهم موانع فراروی توسعه را یکی پس از دیگری از پیش‌رو بردارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماسه ، ملت ، انتخابات ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.