سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 19:

پایدار سازی سرگروه های محلات 13 گانه منطقه 19 در اردوهای آموزشی و تفریحی

معاون آموزش ستاد مدیریت بحران منطقه 19، از پایدارسازی سرگروه های محلات 13 گانه این منطقه در اردوهای آموزشی و تفریحی خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سرگروه های محلات 13 گانه منطقه 19، با اعزام به اردوهای آموزشی و تفریحی در سال 92 پایدارسازی می شوند.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: سرگروه های داوطلب واکنش اضطراری محلات 13 گانه منطقه 19، به منظور شناسایی مبادی ورودی اصلی شهر تهران و همچنین راه های مواصلاتی، استفاده مناسب از فضای موجود در پیرامون شهر تهران در مواقع اضطراری و بحرانی در سال 92 پایدار سازی خواهد شد.

کفشی با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: ارائه راهکارهای مناسب و چگونگی به کارگیری دانش امدادی در زمان حادثه، بازآموزی و استفاده از دانش دیگران، تحلیل در چگونگی استفاده از امکانات موجود می تواند در کاهش تلفات ناشی از حوادث تاثیر بسیاری داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی به صورت کارگاهی یکی از عناصر مهم در افزایش قدرت یادگیری در ارتباط مستقیم با عناصر تشکیل دهند حادثه است.

کفشی در پایان با اشاره به مزایای اجرای این طرح افزود: دقت و توجه به مسیرهای عبور و راه های مواصلاتی حتی در قالب تفریح نتیجه بسیار مطلوب در ایجاد راهکارهای مناسب برای کاهش خطر پذیری دارد./ز


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.