سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

روحانی در چارچوب نظام حرکت می‌کند

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان، موضع‌گیری حسن روحانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: موضوع‌گیری رئیس جمهور آینده نشان‌دهنده حرکت او در چارچوب نظام است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  نظرعلی علیزاده شامگاه دوشنبه در جمع مردم این شهر در مسجد قدس با تبریک به مقام معظم رهبری و ملت ایران در تحقق حماسه سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری و مردم ایران برنده اصلی انتخابات هستند.

وی به تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: انتخابات از ارکان مردم‌سالاری دینی است و نظام اسلامی از رای مردم حراست می‌کند.

علیزاده نقش مردم در انتخابات را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: جریان‌های مختلف در بحث انتخابات ریاست جمهوری در عرصه ورود کردند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به موضع‌گیری روزهای گذشته حسن روحانی، بیان کرد: موضوع‌گیری رئیس جمهور آینده نشان داده که در چارچوب نظام حرکت می‌کند و رسانه‌های بیگانه علیه او موضع گرفتند.

وی به مطالبه‌گری گروه‌های مختلف جریان اصلاحات از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری گروه‌های اصلاح‌طلب دوام نمی‌آورد.

علیزاده صبر و تحمل نظام در مقابل فضای جشن پس از انتخابات و حرکت‌های نامناسب را بالا دانست و خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات رای مردم در سال 88 را بر نتافتند و ظلم بزرگ تقلب را به نظام نسبت دادند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه حرکت نیروهای ارزشی نشان داد که پایبند به نظام هستند، یادآور شد: اتهام سال 88 نادرست و دروغ بود.

وی انتخاب رئیس جمهور را خیر خواند و اظهار کرد: رئیس جمهور باید در موضع انقلاب و ولایت حرکت کند ضمن اینکه مردم با رئیس جمهور همکاری داشته باشند.

علیزاده جابه‌جایی دولت‌ها با رای مردم را از مصادیق مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: تغییر دولت‌ها در کلیت و راهبردهای نظام تغییری ایجاد نمی‌کند و این تغییرات لازمه حرکت انقلابی مردم ایران است.

*تغییر دولت‌ها انرژی جامعه را تخلیه می‌کند

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان تغییر دولت‌ها را سبب تخلیه انرژی جامعه دانست و تصریح کرد: انتخابات دلبستگی مردم به نظام را بیشتر می‌کند.

وی با تاکید براینکه گفتمان انقلاب اسلامی از دولت حمایت می‌کند، بیان کرد: باید مواظب حرکت دولت باشیم تا در چارچوب نظام و ولایت باشد و در مقابل انحراف ایستادگی کند.

علیزاده خواستار اجرای برنامه‌های بصیرت‌بخشی در جامعه شد و گفت: نیروها باید در شناخت مواضع مقام معظم رهبری، امام‌شناسی و لایت‌پذیری دقت لازم را داشته باشند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه نیروهای ارزشی باید فضا را به گونه‌ای پیش ببرند که دولت در چارچوب نظام حرکت کند، اضافه کرد: از فرصت به دست آمده باید برای خلق حماسه اقتصادی استفاده شود.

وی بر همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی تاکید کرد و یادآور شد: نیروهای ارزشی باید پایبند گفتمان انقلاب اسلامی باشند و خواسته‌های مقام معظم رهبری و مردم را از دولت مطالبه کنند.

*شورای رشت به طرف تخصصی شدن رفته است

علیزاده با قدردانی از افرادی که در انتخابات شوراها ورود کردند، اظهار کرد: اجر افرادی که در خط انقلاب بودند و تلاش کردند انتخابات به سلامت برگزار شود، با خداوند است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه شورای شهر رشت در این دوره به طرف تخصصی شدن رفته است، تصریح کرد: جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در شورای رشت حضور دارند و باید خدمت سالم، خالصانه و صادقانه به مردم داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که حماسه سیاسی مردم به جامعه برکت دهد و گفت: امیدواریم دولت آینده با مقام معظم رهبری زاویه پیدا نکند و در مسیر انقلاب و رهبری باشد./ج1

برچسب ها: رووحانی ، اصولگرا ، رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.