سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مسیر جام ملتهای بسکتبال آسیا؛

حضور لورن وودز در ترکیب لبنان رسمی شد

لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال الریاضی با توافق رسمی بین باشگاه، فدراسیون و این بازیکن به عنوان بازیکن تبعه در ترکیب تیم لبنان برای جام ملتهای آسیا قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با اعتراض قصان سرکیس سرمربی تیم ملی بسکتبال لبنان نسبت به شرایط آشفته این تیم، مسئولان فدراسیون لبنان برای حل مشکلات چند بازیکن وارد کار شده و در اولین قدم با لورن وودز بازیکن آمریکایی الریاضی به توافق رسیدند. با توافق سه جانبه وودز، باشگاه الریاضی و فدراسیون لبنان، این بازیکن 218 سانتی متری در جام ملتهای آسیا با عنوان یار تبعه خارجی لبنان این تیم را همراهی می کند.

وودز سابقه بازی در تیمهای مهرام و ذوب آهن ایران را نیز دارد

تیم ملی لبنان که سابقه زیادی در استفاده از بازیکنان خارجی دارد، در سال 2001 جو ووگل را به عنوان بازیکن تبعه در ترکیب قرار داد. در سال 2009 جکسون ورومن و در سال 2011 سم هاسکین به ترکیب این تیم اضافه شدند. در سال 2012 گارنت تامپسون به عنوان یار تبعه خارجی لبنان را همراهی می کرد و در نهایت ریشاون تری فوروارد آمریکایی در مسابقات غرب آسیا تهران آخرین بازیکن خارجی لبنان بود.

با حل مشکل وودز، لبنانی ها از احتمال پیوستن فادی الخطیب به اردوی این تیم با کمی فاصله نسبت به سایر بازیکنان صحبت می کنند اما وضعیت ژولیان خزوع همچنان با خروج این بازیکن از لبنان و سفرش به استرالیا مشخص نیست.

خزوع بازیکن لبنانی - استرالیایی که سابقه بازی در لیگ اسرائیل را داشت، طبق قوانین لبنان امکان حضور در لیگ این کشور را هم نداشت اما با اجازه دادگاه به تیم ساجس پیوست. با اتمام لیگ و بازگشت این بازیکن به استرالیا هنوز پاسخی برای حضور در تیم ملی لبنان از این بازیکن به مسئولان فدراسیون نرسیده و در سایت آسیا بسکت به نقش منفی فواد ابوچاکرا سرمربی خزوع در باشگاه ساجس در این مورد پرداخته شده است. طبق این مطلب ابوچاکرا بازیکن نیمه لبنانی تیمش را تشویق می کند که به تیم ملی لبنان نپیوندد!

برخلاف خزوع، علی حیدر بازیکن لبنانی- کانادایی دعوت به تیم ملی لبنان را پذیرفته و بدون مشکل به اردوی تیم پیوست.

پایان تور اروپایی فیلیپینی ها

تیم ملی فیلیپین میزبان جام ملتهای بسکتبال آسیا که کار آماده سازی این بازیها را با تور لیتوانی اغاز کرده بود با شکست 86 بر 79 مقابل تیم برسیتو جاز به این اردو پایان داد و برای استراحتی کوتاه مدت به فیلیپین بازگشت. این تیم به زودی برای بازی با تیمهای کالجهای آمریکا راهی اردوی لاس وگاس می شود.

گفتنی است اردوی تیم ملی بسکتبال ایران نیز امروز در کشور ترکیه به پایان می رسد./آق
برچسب ها: وودز ، ابنان ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.