سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرعه کشی لیگ 26 هندبال؛

مازندران میزبان هندبالیستهای ساحلی کشور

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هند بال روز چهارشنبه 29 خرداد در فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: قرعه کشی لیگ برتر هند بال برای دوره 26 روز چهارشنبه 29 خرداد با حضور نمایندگان باشگاه های حاضر در این مسابقات و مسولین هند بال در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

این گزارش می گوید: برای رقابتهای امسال تعداد 11 تیم شامل ( ثامن الحجج سبزوار ، صنعت مس کرمان ، نیروی زمینی تهران ، ثامن الحجج مشهد، هپکوی اراک ، شهرداری تبریز ، کاسپین اراک ، شهرداری تبریز ، کاسپین قزوین ، فولاد مبارکه اصفهان ، سنگ آهن بافق یزد، نفت و گاز گچساران و پارس مس فلاورجان شرکت دارند.

در ادامه گزارش آمده است: به گفته مسئولین فدراسیون از تعداد 11 تیم 2 تیم هنوز ورودی خود را پرداخت نکرده اند که با توجه به اجباری بودن آنها امکان اینکه از حضور تیم در مسابقات لیگ برتر در صورت عدم پرداخت ورودی ممانعت شود وجود دارد و برای همین تیم هایی که هنوز ورودی خود را پرداخت نکرده اند تا روز 29 خرداد فرصت دارند نسبت به این کار اقدام نمایند.

این گزارش تاکید می کند: قرار است مسابقات لیگ برتر هندبال مردان 20 تیر آغاز شود و تیم های حاضر به مصاف هم روند.

در ادامه گزارش یاد آور میشود: رقابتهای سوپر لیگ بانوان نیز که هشتمین دوره خود را قبل از عید 92 به پایان رسانید قرار است که از اواخر شهریور سال جاری نهمین دوره خود را برگزار کند تا بانوان نیز همپای مردان به رقابت پردازند.

گزارش دیگری می افزاید: در لیگ هشتم (سوم لیگ) در سال 91 تیم های ثامن الحجج سبزوار و بیمه رازی و شاهرخ شکوهی کردستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ادامه گزارش آمده است: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی طی روزهای 14-17 تیر در مازندران برگزار خواهد شد و امکان اینکه در شهر نوشهر انجام شود نیز وجود دارد.

بر اساس اين گزارش: این مسابقات هر سال برگزار می شود و در رقابتهای سال گذشته هیئت هندبال اصفهان، هیئت هندبال نوشهر و هیئت هندبال دولت آباد اصفهان اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است: برای مسابقات امسال نیز در حدود 18-17 تیم شرکت خواهند کرد تا رقبا در یک رقابت تنگ تنگ به مصاف هم روند و تیم های برتر مشخص خواهند شد.

این گزارش می گوید: هندبال ساحلی سابقه زیادی در کشورمان ندارد و خیلی جوان است و برای اینکه در این زمینه پیشرفت و توسعه ای حاصل شود باید اسپانسرهای قوی از آن  حمایت کنند.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: این ورزش که از هندبال است در مناطق خاصی (شهرهای شمالی)  انجام می شود و طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گسترش یابد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.