سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه موج ناامني و تشديد حملات تروريستي در پاکستان

موج ناامني و حملات تروريستي در شهرهای مختلف پاکستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پس از حادثه تروريستي انفجار بمب در اتوبوس دانشجويان دختر ، گروگانگيري و انفجار در بيمارستان بولان شهر کويته همچنين انفجار در اقامتگاه بنيانگذار پاکستان که در مجموع 30 کشته برجا گذاشت ، اقدامات تروريستي در مناطق مختلف پاکستان همچنان ادامه دارد.در شهر راولپندي موتورسواران ناشناس با تيراندازي يک نفر را به قتل رساندند. در حمله افراد مسلح به پاسگاه پليس در منطقه چمن بلوچستان 3 پليس کشته شدند.

در شهر صوابي ايالت خيبر پختونخواه پاکستان نيز دو نفر از اعضاي تيم بهداشتي واکسيناسيون فلج اطفال در يک حمله تروريستي کشته شدند. حمله نارنجکي افراد ناشناس به درب ورودي مقر نيروي هوايي ارتش در شهر کراچي 3 زخمي برجا گذاشت. همچنين در ترورهاي هدفمند در شهر کراچي طي 24 ساعت گذشته 9 نفر جان خود را از دست دادند. 

پس از حوادث تروريستي اخير در کويته و انفجار آخرين اقامتگاه محمد علي جناح بنيانگذار پاکستان در منطقه زيارت ايالت بلوچستان ، تدابير امنيتي به ويژه در اطراف اماکني همچون آرامگاه محمد علي جناح و مراکز علمي ، تاريخي و دانشگاهي نامگذاري شده به نام بنيانگذار پاکستان ، شدت يافته است. در همين حال تامين امنيت و جلوگيري از اقدامات تروريستي يکي از مطالبات مهم مردم پاکستان از دولت جديد اين کشور است.

برچسب ها: موج ، امنیت ، پاکستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.