سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

املاک در پردیس بایدبه شکل ضربتی سازماندهی شوند

معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان تهران گفت: اداره صنعت و معدن وتجارت در شهرستان پردیس باید به شکل ضربتی املاک را در این شهرستان سازماندهی کند زیرا بیشتر مشکلات در این حوزه به فعالیت املاک هایی بدون مجوز برمی گردد.

پور حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرستانهای تازه تاسیس مانند پردیس که در گذشته نظارت خوبی بر امور مختلف در آن نبود به شکل طبیعی تخلفات در این مناطق انجام می شد و این شهر ها از بستری مناسب برای زیر پا گذاشتن قانون از طرف افراد سود جو و قانون گریز برخوردار بود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تبدیل این مناطق به شهرستان و برخورداری از مختصاتی مستقل پیامدهای خوبی را برای ساکنین آن دارد زیرا قانون در این مناطق سایه می اندازد و استقرار فرمانداری به عنوان نماینده دولت در این شهر ها تحدیدی جدی برای افراد سود جو خواهد بود .

معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل صنعت و معدن و تجارت استانتهران اضافه کرد :استقرار نمایندگی اداره صنعت و معدن و تجارت برکت خوبی برای ساکنین شهرستان پردیس است زیرا بر همه فعالیت ها در اصناف مختلف شهرستان پردیس مهر قانون می چسباند و برای متخلفین نا امنی ایجاد می کند اما باید در نظر داشت که استارت کار باید به سرعت زده شود تا مردم بیشتر از این از مشکلات رنج نبرند.

پور حیدری در خاتمه با اشاره به برخورد جدی اداره کل صنعت و معدن و تجارت با متخلفین در حوزه املاک اظهار داشت :اداره صنعت و معدن وتجارت در شهرستان پردیس باید به شکل ضربتی املاک را در این شهرستان سازماندهی کند زیرا بیشتر مشکلات در این حوزه به فعالیت املاک هایی بدون مجوز برمی گردد./س


برچسب ها: املاک ، پردیس ، متخلفین ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.