سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم از 8 تا 12 تیر ماه خبر داد.

محمد ضرغام در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در ششمین دوره تربیت حفظ قرآن و برگزاری آزمون های ورودی، 31مرد و 50 زن جهت شرکت در این دوره انتخاب شدند.
این دوره با هدف تربیت داوران کار آمد در رشته حسن حفظ و تأمین کادر متخصص مورد نیاز داوری در آزمون های شفاهی مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می شود.
وی در ادامه بیان داشت: در این دوره از تربیت داور حفظ قرآن کریم از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه ویژه بانوان و از 10 تا 12 تیرماه آقایان در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می شود.
امیر آقایی و محمد مهری بحر العلوم به عنوان اساتید ششمین دوره تربیت حفظ قرآن هستند.
وی در پایان با بیان اینکه فایل های صوتی و تصویری آموزشی دوره و تلاوت های کارورزی پس از شروع دوره از طریق سایت تلاوت قابل دریافت خواهد بود، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری دوره و آزمون های پایانی افرادی که بتوانند دوره را با موفقیت سپری کنند طی دو دوره در آزمون های اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم که در مرداد و شهریور سال جاری برگزار خواهد شد به عنوان کارورز به داوری می پردازند و در صورت موفقیت گواهی نامه دائمی برای آنان صادر خواهد شد./ف
برچسب ها: برگزار ، تربیت ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.