سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود وفايي خبر داد:

رقابت هاي قهرماني كشور جوانان دوچرخه سواري برگزار مي شود

رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري گفت: ركابزنان جوان كشورمان به ميزباني رامسر به مصاف هم خواهند رفت.

محمود وفايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از فردا مسابقات قهرماني كشور دوچرخه سوراي جوانان در شهر رامسر آغاز مي شود.

وي در ادامه افزود: دوچرخه سواران جوان در اين رقابت در پنج رشته 3 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت كه تا به امروز 22 تيم از استان هاي مختلف آمادگي خود را براي حضور در اين پيكارها اعلام كرده اند.

رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري خاطرنشان كرد: محل اسكان ركابزنان در اردوگاه شهيد چمران تدارك ديده شده زيرا از شرايط خوبي برخوردار است و مسير دوچرخه سواران هم جاده كمربندي رامسر در نظر گرفته شده است.

وفايي در خصوص قضاوت مسابقات خاطرنشان كرد: براي داوري مسابقات كشوري جوانان چهار داور از فدراسيون و پنج داور برتر استان مازندران انتخاب شده اند كه قرار است اين رقابت ها را قضاوت كنند.

گفتني است، رقابت هاي دوچرخه سواري كشور رده سني جوانان در پنج ماده يك كيلومتر، چهار كيلومتر، دور حذفي، تايم تريل انفرادي و استقامت برگزار خواهد شد و از اول تير به مدت سه روز مسابقات قهرماني كشور جاده در رده سني بزرگسالان به ميزباني استان اردبيل در 2  رشته تايم تريل انفرادي و استقامت برگزار خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.