سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پر‌کره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه‌های رئيس جمهور منتخب نشان از همگرایی و اتحاد میان مردم و روحانیت دارد

مشاور عالی دانشگاه آزاد گفت: برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی نشان داد خلاف تبلیغات گسترده رسانه‌‌های بین‌المللی بر جدایی مردم از روحانیت، همگرایی و اتحاد میان مردم و روحانیت وجود دارد.

"محمدحسین پر‌کره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رويکرد  کشورهای غربی به پیروزی قاطعانه "حجت‌السلام حسن روحانی" و حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم ایران با مشارکت گسترده در انتخابات ثابت کردند که همچون گذشته به حکومت فقها در کشور اعتقاد دارند.

وي با تاکيد بر اينکه رسانه‌هاي بيگانه و غربي در تلاش بودند تا انتخابات ايران را تحت‌الشعاع خود قرار دهند، افزود: غربي‌ها با برنامه‌هاي خود عليه انتخابات و تاکيد بر جدایی مردم از روحانیت نتوانستند همگرایی و اتحاد میان مردم و روحانیت را از بين ببرند.
 
مشاور عالی دانشگاه آزاد تصريح کرد: کشورهای بیگانه، اپوزیسیون و ضد انقلاب بر نمایشی بودن انتخابات تاکيد مي‌کردند، اما نتیجه انتخابات مردم‌سالاری دینی را به نمايش گذاشت.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: نظام اسلامي در اوج تفکر اسلامي و شايسته‌سالاري دينی به انتخاب مردم احترام گذاشته و هيچ‌گونه خيانتی در آرای مردم مرتکب نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: روحانی ، حکومت ، فقها ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.