سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مميزي مرحله اول گواهينامه فرودگاهي بوشهر

بر اساس استاندارد سازمان هواپيمايي كشوري مميزي مرحله اول گواهينامه فرودگاهي بوشهر در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي اداره‌كل فرودگاه‌هاي استان بوشهر، مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي اين شركت در آغاز نشست مميزي گفت: در سال‌هاي اخير تلاش زيادي از سوي دفتر استانداردهاي فرودگاهي صورت گرفته است تا استانداردسازي و ساختار فيزيكي فرودگاه‌هاي كشور نيز همانند ساير بخش‌هاي هوانوردي ارتقاء پيدا كند و بتواند با دريافت گواهينامه فرودگاهي از همه استانداردهاي ملي و بين‌المللي برخوردار باشد.

عليرضا عسكري ادامه داد: بيشترين دغدغه دفتر استانداردهاي فرودگاهي اين است كه با مميزي از فرودگاه‌ها و پيداكردن نواقص و برطرف كردن آنها زمينه را براي بهره‌مندي از فرودگاه‌هايي ايمن و استاندارد فراهم كند.

سرگروه مميزي و مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي تاكيد كرد: انجام مميزي بر اساس چك‌ليست‌هاي تهيه شده بر پايه ضوابط ملي و بين‌المللي، بازديد از سطوح پروازي، بررسي يافته‌ها(نواقص) و جمع‌بندي نتايج، از جمله برنامه‌هاي تيم مميزي است.

مرتضي گچكوب مديركل فرودگاه‌هاي استان بوشهر نيز در اين نشست ضمن تاكيد بر ارتقاي ايمني فرودگاه‌ها گفت: اين مميزي‌ها كمك شاياني به برطرف شدن نقايص و تامين ايمني پروازها مي‌كند و ادارات مختلف فرودگاه بوشهر با توجه به موقعيت استراتژيك و راهبردي اين فرودگاه مي‌بايست براي انجام آن همكاري لازم را با تيم مميزي داشته باشند.

گفتني است ارتقاي ايمني از شعارهاي امسال شركت فرودگاه‌ها به شمار مي‌رود و انجام مميزي يكي از راه‌كارهاي ارتقاي ايمني به شمار مي‌‌رود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.