سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميري‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

استراتژی منحوس رژیم صهیونیستی در کرانه رود اردن/سکوت شگفت‌آور سران کشورهای عربی در قبال این مسئله

يک کارشناس مسائل خاورميانه با بيان اينکه رژيم غاصب صهيونيست هیچگاه از استراتژی منحوس خود در سرزمین‌های کرانه غربی رود اردن عقب نشینی نمی‌کند، گفت: مسئله تاسيس دو دولت فلسطین و رژيم غاصب صهيونيستي و مذاکرات آنها در یک بن‌بست صلح قرار گرفته است.

 "رضا امیری‌مقدم"  در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درخواست مجدد آمریکا از حماس برای به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی گفت: برخی کشورهای منطقه، غرب و در رأس آن آمریکا سعی دارند پروژه دو دولت فلسطینی و رژیم غاصب صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی اجرا کنند.
 
وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حاضر نیست حماس وارد جريان سیاسی شود ادامه داد: این رژیم جعلی به زمام گرفتن امور توسط یک نیروی انقلابي چون حماس را یک فاجعه می‌داند.
 
امیری مقدم با اشاره به شهرک‌سازی جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری تصريح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به رسمیت شناختن سرزمین‌های موسوم به 1967(غزه، کرانه غربی رود اردن) نبوده و شگف‌آور اين است که مقامات عرب از مناطق استراتژیک شهرک‌سازی شده در فلسطین عقب‌نشینی کرده‌اند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان با تأکید بر اینکه اين رژيم هیچگاه از استراتژی منحوس خود در سرزمین‌های کرانه رود اردن عقب‌نشینی نمی‌کند خاطرنشان کرد: مسئله تاسيس دو دولت، مذاکرات فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست در یک بن‌بست صلح قرار گرفته است.
 
انتهي پيام/
برچسب ها: فلسطین ، رژیم ، غاصب ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.