سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی مردم در انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی از حضور حماسی مردم استان چهارمحال و بختیاری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر تشکر کرد.

در پیام علی اصغرعنابستانی آمده است: شکرگزار درگاه الهی هستیم که حضور پرقدرت و حماسه ساز ملت بر مکر دشمنان غلبه کرد و حجم سنگین جنگ روانی دشمن برای بی رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه گرد بدل ساخت.
در قسمت دیگر این پیام آمده است: اینک جمهوری اسلامی با برگزاری این دو انتخابات دوباره ثابت کرد که صادق ترین نظام مردم سالار دینی درجهان جدید است و اینگونه است که الگوهای مادی، از دموکراسی های دین گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
در این پیام آمده است: با همت و هوشیاری شما یکبار دیگر همه ترفندهای شیطانی، از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق وزندگی مردم، از سیاه نمائی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله ی دشمن، از تهمت سالم نبودن انتخابات تا القای دلسردی و بی تفاوتی مردم و بخصوص پیشگوئی های تبلیغاتی و شیطانی درباره ی مشارکت نکردن اقشار مردم، همه درهم شکست.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب خداوند حکیم و عزیز را سپاس می گویم و از شما مردم سلحشور و دریادل استان عمیقاً تشکر می کنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ ندای رهبر عزیزمان را لبیک گفته و چنین صحنه ی باشکوهی را خلق کردید.
عنابستانی تصریح کرد: لازم می دانم از کسانی که در این آزمون بزرگ شرکت کرده اند و بزرگوارانی که در این عرصه وارد و تنورانتخابات را گرما بخشیدند و نیز از مجریان و ناظران، بازرسان انتخابات که بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیده و آراء مردم را صیانت کردند و ازمتصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تأمین کردند و از کلیه رسانه ها که به هر چه بهتربرگزار شدن انتخابات کمک کردند و همه شخصیت های حقوقی و حقیقی و تاثیر گذار در این حماسه بزرگ و علما و روحانیت معزز صمیمانه سپاسگزاری کنم.
در پایان این پیام آمده است: به یقین پیروز واقعی این میدان مردم عزیز و با بصیرت می باشند که رکورددار حضور در صحنه های سرنوشت سازمی باشند و امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة الله ارواحنا فداه و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی پاینده و پیروز باشد./س
برچسب ها: حضور ، حماسی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.