سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشجویان ایرانی خارج تمدید شد

مهلت ثبت نام و شرکت در ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان ایرانی خارج از تمدید شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ دانشجویان ایرانی خارج از کشور تا 31 خرداد مهلت دارند با مراجعه به سامانه www.nahadiran.ir/fa/quran برای شرکت در ششمین جشنواره قرآنی شرکت کنند.

این جشنواره در دو بخش متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می شود، حوزه مقاله نویسی و ترجمه متون خارجی در حوزه قرآن دو بخش متمرکز را تشکیل می دهند که تمام دانشجویان ایرانی خارج از کشور می توانند متون مرتبط با قرآن را به فارسی ترجمه کرده و به جشنواره ارسال می کنند.

در حوزه مقاله نویسی هم محورهایی هر ساله پیشنهاد می شود که امسال این محورها شامل سبک زندگی در قرآن، قرآن و فعالیتهای اقتصادی، قرآن و مشارکت اجتماعی، قرآن و عزت ملی، قرآن و الگوی پیشرفت، بررسی موقعیت جایگاه قرآن در محل تحصیل دانشجویان، قرآن و رشته های تحصیلی دانشجویان همچنین قرآن و همزیستی پیروان ادیان الهی طراحی شده اند.

مدیریت بخش غیرمتمرکز این جشنواره را انجمنها و اتحادیه های اسلامی خارج از کشور در سه رشته قرائت، حفظ و درک مفاهیم بر عهده گرفته اند و برای رشته های مذکور، سه داور به اروپا، شرق آسیا و هندوستان اعزام خواهند شد.

امسال جشنواره قرآنی دانشجویان ایرانی خارج از کشور با مشارکت نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فعالیتهای قرآنی دانشجویان کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

نتایج بخش غیرمتمرکز توسط انجمنها اواسط ماه رمضان و نتایج بخش متمرکز در پایان ماه رمضان اعلام خواهد شد.
برچسب ها: جشنواره ، دانشجویی ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.