سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ایران به احتمال 95 درصد به جام‌جهانی صعود می‌کند / پیروزی دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کشور ما 95 درصد به جام جهانی صعود کرده و قطعاً بازیکنان ما با دست کم نگرفتن کره جنوبی می‌تواند این تیم را به مانند بازی با قطر شکست داده و صعودشان را به برزیل قطعی کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران با شکست کره جنوبی می‌تواند جواز صعود به جام جهانی را بگیرد، ادامه داد: کشور ما 95 درصد به جام جهانی صعود کرده و قطعاً بازیکنان ما با دست کم نگرفتن کره جنوبی می‌تواند این تیم را به مانند بازی با قطر شکست داده و صعودشان را به برزیل قطعی کنند.

جلالی گفت: اگر تیم ملی ما هوشمندانه و مطابق با آنچه که در قطر نشان داد در برابر تیم کره جنوبی بازی کند صعود این تیم به جام جهانی دور از دسترس نمی‌باشد.

وی افزود: با کیفیتی که از تیم ملی مشاهده کرده‌ایم ما در برابر کره جنوبی بسیار موفق عمل کرده و حریف را در خانه خود غافلگیر می‌کنیم.

جلالی در مورد اظهارات سرمربی تیم کره جنوبی تصریح کرد: سرمربی کره جنوبی با سخنان سخیف خود در حقیقت به شأن و شعور خود و تیمشان توهین کرده و ما زیاد نباید این موضوع را جدی گرفته و یا بخواهیم با درست شدن حاشیه تیم را تضعیف کنیم.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تصور می‌کنم که کره جنوبی نسبت به سال‌های گذشته بازی‌های ضعیفی را انجام می‌دهد و معتقدم تیم ما که از قطر و لبنان با دو شیوه متفاوت عبور کرده اکنون می‌تواند با گرفتن امتیاز از کره جنوبی به جام جهانی صعود کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، احتمال ، صعود ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.