سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اساس تصميم بهارستان؛

وزارت صنعت موظف به نظارت بر فرآيند تجارت از طريق سامانه نرم افزاري جامع شد

با تصويب نمايندگان وزارت صنعت موظف شد به منظور کاهش زمينه‌هاي بروز قاچاق کالا و ارز به تهيه، اجرا و بهره برداري از سامانه نرم افزاري جامع يکپارچه سازي و نظارت بر فرآيند تجارت اقدام نمايند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (دوشنبه 27 خرداد) به گزارش کميسيون امور اقتصادي و دارايي در خصوص لايحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسيدگي و برخي مواد آن را اصلاح کردند.

براين اساس نمايندگان صدر ماده 4 و بند الف لايحه مذکور را به شرح زير اصلاح و يک تبصره به آن الحاق کردندرا به شرح زير اصلاح و تصويب کردند:

به منظور تجميع داده‌ها و يکپارچه ساري اطلاعات مربوط به سامانه مذکور در ماده 3 مکرر 3 و به منظور کاهش زمينه‌هاي بروز قاچاق کالا و ارز وزارت صنعت، معدن و تجارت مؤظف است با همکاری ستاد و وزارت امور اقتصادی و دارایی (گمرک جمهوری اسلامی ایران) و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام به تهیه، اجرا و بهره‌برداری از سامانه نرم‌افزار جامع یکپارچه‌سازی و نظارت بر فرآیند تجارت اقدام کند.

تبصره – کليه دستگاه‌های مرتبط با تجارت خارجی کشور، مؤظفند با اجرا و بهره‌برداری از این سامانه به ارائه و تبادل اطلاعات از طریق آن اقدام نمایند.

نمايندگان با 144 راي موافق، 5 راي مخالف و 13 ممتنع از مجموع 230 نماينده حاضر با اين ماده واحده موافقت کردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزارت ، صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.