سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت محیط زیست تهران:

تخریب و پلمپ بیش از 300 کارگاه غیرمجاز در پایتخت

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از تخریب، پلمپ و معرفی 313 کارگاه غیرمجاز ضایعات سوزی به دادگاه خبر داد.

اشرفی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از ابتدای سال گذشته و در راستای مبارزه فیزیکی مستقیم با واحدهای غیرمجاز، ضایعات سوزی، پی سوزی و زغال گیری که عموماً آلاینده هستند موفق به تخریب، پلمپ و معرفی به دادگاه 215 کارگاه شده است.

وی با اشاره به تخریب و پلمپ 98 مورد از ابتدای سال جاری تا کنون ادامه داد: این کارگاه های غیر مجاز عمدتاً در شهرستان های ری، اسلامشهر، پاکدشت، ورامین، بهارستان ، رباط کریم و شهریار به فعالیت پرداخته بودند که با همکاری یگان ویژه حفاظت محیط زیست استان با آن ها برخورد شد.

وی افزود: طبق قانون برخورد با این مشاغل به عهده ما نیست چرا که بیشتر این کارگاه ها در مناطق، 17و 18و 19 و 20 و 21 و در حوزه شهرداری ها است و بخشی از آن نیز به عهده بخشداری ها است که باید تصدی کار را بر عهده بگیرند و نسبت به امحاء و پاکسازی آن اقدام کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته شاهد این هستیم که مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کرده اند اما کفایت کار را نمی کند چرا که طبق قانون در سطح شهرستان ها کمیته مدیریت پسماند شهرستان با ریاست فرمانداران تشکیل شده که باید در این مورد تصمیم گیری کنند.

اشرفی پور خاطر نشان کرد: وجود کارگاه های غیرمجاز معضلی در محدوده شهر و یا بخش است که اگر مسئولین ارشد شهرستان ورود پیدا کنند همکاران ما هم در محیط زیست شهرستان ها حمایت می کنند همچنین نیازمند حمایت مراجع قضایی شهرستان ها هم هستیم./ل

برچسب ها: محیط زیست ، تخریب ، پلمپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.