سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

شوراها از خودخواهی خودداری کنند

حمید جلالی گفت: شوراها باید از خودخواهی، طایفه‌گری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،حمید جلالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم کسانی که رأی آورده‌اند بتوانند از تخصص، تجربه و علم خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت به مردم در مسئولیت‌های مختلف شورای شهر در زمینه مبلمان شهری، ورزش، هنر، مسائل اعتقادی و فرهنگی به بهترین نحو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند، مردم به این نظام سرمایه داده‌اند و زحمت کشیده‌اند و شوراهای منتخب مردم نیز باید به مردم احترام قائل شده و به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند.

جلالی افزود: شوراها باید از خودخواهی، طایفه‌گری و باندبازی خودداری کرده و به موقعیت شهر توجه کنند و در راستای مهندسی شهر تلاش مضاعف داشته باشند، چرا که بعد از چهار سال دوباره خودشان را در بوته آزمایش مردم قرار خواهند داد.

وی افزود: از شوراهای منتخب مردم انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جدید، قابل اجرا و همچنین در سایه زحمات مردم میاندوآب و مدیران و نمایندگان مجلس بتوانند میاندوآب را به یک قطب علمی، فرهنگی، گردشگری و اقتصادی تبدیل کرده و فرامین مقام معظم رهبری را در راستای حماسه سیاسی و اقتصادی همیشه نصب‌العین قرار دهند.

جلالی تصریح کرد: کسانی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند اعتراض خود را طبق قانون و به صورت مکتوب و مستند به هیئت نظارت اعلام کنند./س

برچسب ها: خوداری ، شورا ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.