سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای کامل خرید یک تبلت عالی

اگر مایلید تبلت بخرید یا قصد بررسی و انتخاب دقیق تری را دارید حتما سری به این پست بزنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا مدتی است که به فکر خرید تبلت افتاده‌اید؟ اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست. در این میان، ممکن است سؤالات بسیاری در مورد انتخاب بهترین گزینه ممکن، برایتان پیش بیاید و با توجه به تبلیغات وسیع شرکت‌ها و امکانات بی‌شماری که ممکن است هر برند یا سیستم عامل مختلف، منحصرا ارائه کند، سردرگم شوید و یا نتوانید به خواسته‌های مورد نیاز خود دست یابید. اگر چنین است پس این مقاله برای شما است.


اگر نخستین باری است که به قصد خرید تبلت، قدم به بازار می‌گذارید، باید آیپد اپل را به عنوان گزینه اول خود در نظر داشته باشید. خصوصا نسل چهارم آن را که با کارایی منحصر به فرد، امکانات نرم افزاری فراوان و یک اکوسیستم بی‌نظیر، پرطرفدارترین تبلت بازار بوده و پنجره‌ای به صدها‌ هزار اپلیکیشن، بازی، آهنگ، فیلم و کتاب را به سوی شما می‌گشاید. تبلت Transformer Pad Infinity ایسوس نیز می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد؛ که با برخورداری از صفحه‌نمایش زیبا و با کیفیت، پردازنده اورکلاک شده ۱.۷ گیگاهرتزی و حافظه قابل افزایش و خروجی HDMI ، جدی‌ترین رقیب اندرویدی آیپد به شمار می‌رود. اما هنگامی‌که پای مسائل مالی به میان بیاید، شاید دوست داشته باشید گزینه‌های دیگری را نیز بررسی کنید. تبلت ۲۰۰ دلاری Nexus 7، قدرتمند، راحت و بسیار سریع است و اندروید آبنبات پاستیلی را مانند باد اجرا می‌کند!




سه قانون اساسی برای خرید یک تبلت مناسب:

۱. نیاز‌هایتان را بشناسید
سؤالات بسیار زیادی وجود دارند که باید پاسخشان را پیش از انتخاب نهایی، پیدا کرده باشید. اما مهمترین آن‌ها، این است که اصلی ترین استفاده شما از تبلت چه خواهد بود؟
به دنبال جایگزینی برای کامپیوتر شخصی خود هستید یا صرفا به دنبال وسیله‌ای هستید تا در هنگام سفر، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید؟ دسترسی ۲۴ ساعته به اینترنت برای شما در درجه اول قرار دارد؟ امکان افزایش حافظه ذخیره سازی چطور؟ یک خروجی HDMI چه؟


۲. قیمت همه چیز نیست!

گران ترین تبلت بازار، الزاما بهترین نیست. همچنین، باید از نمونه‌های ارزان ولی بی‌کیفیت نیز برحذر باشید. حتی برخی تولید کنندگان، تبلت خود را با قیمتی نازل تر از ارزش واقعی آن به فروش می‌رسانند اما بعدا و از راه‌های گوناگون، مثلا فروش محتوای دیجیتال، نتیجه بسیار بهتری می‌گیرند. مثل شرکت آمازون و تبلت Kindle Fire HD آن که در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد. برخی دیگر نیز کاملا کمال‌گرا هستند و کیفیت و کارایی را  بر هیچ چیز دیگری ترجیح نمی‌دهند. نمونه بارز این دسته، شرکت چند صد میلیارد دلاری اپل است که در ازای طراحی خوب و کیفیت ساخت بی‌رقیب خود، پول خوبی نیز از مشتریان می‌گیرد. آیپد، بسیار خوش‌ساخت و قدرتمند است و بیش‌تر از هر تبلت دیگری در بازار، از نعمت اپلیکیشن‌های HD و اختصاصی بهره می‌برد. البته قیمت ۵۰۰ دلاری آن نیز بسیار چشمگیر است!




۳. تولید کنندگان نیز اهمیت دارند

در مورد شرکت سازنده تبلت مورد نظرتان، باید بسیار هوشمندانه عمل کنید. خرید وسیله‌ای که پس از اندکی استفاده، کارایی خود را از دست داده یا با مشکلات فنی مواجه شود، اصلا مطلوب نخواهد بود. البته ممکن است هر تولید کننده‌ای اشتباه کند یا محصولات خود را با یک یا چند باگ نرم افزاری یا سخت افزاری عرضه کند، ولی رفع بی‌درنگ مشکل یا ارائه آپدیت‌های منظم نرم افزاری است که اهمیت دارد. پس بهتر است تحقیق درباره سوابق شرکت مورد نظر را از معیارهای اصلی انتخابتان قرار دهید.
اگر قصد خرید یک تبلت اندرویدی دارید، ممکن است شرکت سازنده، آپدیت‌های اندروید را با قدری تأخیر در دسترس قرار دهد. مطمئن شوید که تولید کننده مورد نظر، کم‌ترین میزان دیرکرد را داشته باشد تا خدایی نکرده از جدید‌ترین‌های فناوری عقب نمانید. ایسوس و موتورولا در این زمینه، عملکرد خوبی نداشته‌اند ولی روی سامسونگ می‌توانید حساب باز کنید!




ابعاد رایج تبلت‌ها


۷ تا ۷.۹ اینچی (کوچک)

قطر صفحه نمایش این دسته از تبلت‌ها، بین ۷ الی ۸ اینچ بوده و کوچک تلقی می‌شوند. از این محصولات، انتظار قدرت بالایی را نمی‌توان داشت. اما با این اوصاف، چرا مردم آن‌ها را می‌خرند؟
بدون شک مهم‌ترین دلیل آن، قیمت پایین‌تر و سهولت حمل بالای آن‌هاست که باعث محبوبیت این دسته گشته است. فکر حمل تبلت با یک کیف کوچک یا قرار دادن آن در یک جیب یا حتی امکان کار با یک دست و همچنین وزن کم‌تر، از این بازیگران کوچک، رقیبان بزرگی می‌سازد. معمول‌ترین کاربرد این ابزارک‌ها، خواندن کتاب یا مجلات الکترونیکی و همینطور وب‌گردی است.
اگر دستانتان کوچک است، با محدودیت فضا مواجه‌هستید یا علاقه‌ای به آن غول‌های بی شاخ و دم ۱۰ اینچی ندارید، پس همین الآن، بهترین انتخاب موجود را یافته‌اید. اما فراموش نکنید که تجربه وب گردی و سرگرمی در صفحه نمایش ۱۰ اینچی لذت بخش تر از صفحه کوچک ۷ اینچی است.





۸.۹ تا ۱۰.۱ اینچی (متوسط)

معمول‌ترین سایز که بیش ترین تعداد تبلت در این سایز ساخته می‌شوند. صفحه نمایش بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر، اصلی‌ترین تفاوت این دسته با مدل‌های ۷.۹ اینچی است.
نمایشگر بزرگ‌تر خود یک مزیت مهم به شمار می‌رود. چرا که فیلم‌های FULL HD بسیار بهتر و درخشان تر بر روی این صفحات به نمایش در می‌آیند. تجربه‌ی انجام بازی‌های سنگین و با کیفیت امروزی نیز در این نوع تبلت‌ها بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود. تبلت‌های موجود در این دسته، قدرتمند‌تر و سریع‌تر هستند و به سبب اندازه بزرگ‌تر، از باتری بزرگ‌تری نیز بهره می‌برند.




بزرگ‌تر از ۱۰.۱ اینچ

تعداد نمونه‌های موجود در این دسته، از نظر تعداد، کم ترین آمار را در اختیار دارد. اما خبر خوش برای دوست‌داران این سری، مدل‌های مبتنی بر ویندوز ۸ هستند که به زودی وارد بازار خواهند شد.از این‌گونه تبلت‌ها به دلیل کارایی دوگانه تبلت و کامپیوتر شخصی، به عنوان هیبریدی یا ترکیبی یاد می‌شود چرا که صفحه نمایش بزرگ‌تر، قدرت بیشتر و غالبا صفحه کلید‌های سخت افزاری، از این تبلت‌ها دستگاهی همه کاره ساخته‌اند. از نظر قیمت، این ابزارک‌ها یا بهتر است بگوییم ابزار‌ها، بهای بیشتری نسبت به مدل‌های کوچک تر خواهند داشت.
حال که انواع تبلت را از نظر بزرگی و اندازه صفحه نمایش بررسی نمودیم، بد نیست نگاهی هم به مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های کلیدی تبلت‌های امروزی انداخته و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. در پایان نیز نتایج حاصله را کنار هم گذاشته و بهترین موارد موجود را برایتان دست‌چین خواهیم کرد.




عوامل موثر در کارایی و قیمت تبلت ها:

1- پردازنده
2- کیفیت صفحه نمایش
3- سیستم عامل
4- حافظه ذخیره سازی
5- طراحی
6- شرکت سازنده


در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد تا تبلت‌های مطرح بازار را در بازه‌های قیمتی متفاوت لیست کنیم تا شاید در انتخاب صحیح به شما کمک کرده باشیم.
اما معیارهای شما برای انتخاب تبلت چیست؟ اگر هزینه‌های نجومی قیمت گجت‌ها را کنار بگذاریم کدام قابلیت تبلت در انتخاب شما تاثیر گذارتر است؟




گزارش از محمدمحمدی خوجین
برچسب ها: دریچه ، تبلت ، خرید ، راهنمای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام میخوام یه تبلت تا ۶ میلیون بخرم چی پیشنهاد میکنید؟
حبیب الله یارمحمدی
۱۹:۰۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام تبلت Tab A 7بهترین تبلت است که قیمتش حدود ۵ میلیون است
روژان
۱۴:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من بهترین تبلت samsung galaxy tab a 2016 sm- t585 هستش 10.1 اینچه.. کیفیتش هم عاااللللللیییه کلا خیلی تبلت خوبیه کبفیت دوربینش هم عالیه..قیمتش 5 میلیون تا 6 میلیون و خورده ای هستش من یکی از همین نوع تبلت دارم واقعا راضیم
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من اگه می خواهید با بودجه کم یه تبلت خوب بخرید بهتره لنوو بخرید من A7لنوو رو دارم الان ۶ساله دستمه آخ نگفته فقط یه کم دوربینش ضعیفه
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اخه قیمتش را ننویسید چطور بخریم
احسان
۱۰:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
من دوست دارم
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۳ تير ۱۳۹۸
من ۱۲سالمه میخوام یه تبلت خوب بخرم با ۷۰۰هزار و سیم کارت خور
حبیب الله یارمحمدی
۱۹:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام باید تبلت هواوی بخرید
کیان
۱۸:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
میشه تبلت ارزون و مناسب معرفی کنین
کیان
۱۸:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
میشه تبلت ارزون و مناسب معرفی کنین
حبیب الله یارمحمدی
۱۹:۱۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام اگه تبلت سامسونگ بخواین باید TAB A 8 بخرید که قیمتش حدود ۳ میلیون است
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نه فقط اپلللللل
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
من میخوام تبلت بخرم
مینا
۱۰:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
به نظر من ایسوس خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
واقعا خوبه
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
کدوم تبلت!؟
saeid
۱۶:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
لطفا بفرمایید بنده با سیصد وپنجاه هزار تومان از میان تبلت های ارزان وبا کیفیت چه گزینه ای را پیشنهاد میکنید . سپاسگزارم
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
سلام من چند روزی هست میخوام یه تبلت بخرم اونم با کارکرد سخت افزاری خوب بودجه مالی هم تا ۷۰۰ هست لطف کنید راهنمایی کنید
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۳ تير ۱۳۹۸
این روزا تبلت خوب با ۷۰۰ گیر نمیاد بابااااا
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ تير ۱۳۹۵
سلام میخوام یه تبلت خوب بخرم درحد 700 هزارتومن هم اینترنتش خوب باشه کارایش پردازندش حافظه اش قدرتش چی بخرم کمکم کنید تا الان یک ماهه دنبال یه تبلت خوب می گردم
ناشناس
۰۴:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من میخواستم یه تبلت خوب و با کیفیت بخرم دوربینش عالی باشه ۲ ملیونم پول دارم راستش توی سام سونگ و آیپد موندم کدومو بخرم خوبه؟؟
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام. تبلتی هست که کیفیت دوربینش خوب باشه؟ تا یک میلیون چیزی گیرم میاد؟
سیما
۲۱:۳۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام دنبال تبلت با این قیمت نباش اگه گیرتم بیاد اصلا جنسش خوب نیست لنوو شاید این قیمت پیدا بشه ولی افتضاح من خودمم دنبال تبلتم در نظرم سامسونگ هستش چون عالیه
حبیب الله یارمحمدی
۱۹:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام بله تبلت لنوو قیمتش ۱میلیون هست
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام. تبلتی هست که کیفیت دوربینش خوب باشه؟ تا یک میلیون چیزی گیرم میاد؟
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام. تبلتی هست که کیفیت دوربینش خوب باشه؟ تا یک میلیون چیزی گیرم میاد؟
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام. تبلتی هست که کیفیت دوربینش خوب باشه؟ تا یک میلیون چیزی گیرم میاد؟
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام. تبلتی هست که کیفیت دوربینش خوب باشه؟ تا یک میلیون چیزی گیرم میاد؟
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
س این عکس اخری چیه مدلش چیه برندش چیه چند اینگه لطفا بگین میخوام یه تبلت خوب بزرگ بگیرم گرافیگش عالی باشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر.
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
خوبه
ترنم
۱۳:۳۱ ۱۶ تير ۱۳۹۴
با سلام من دو تا تبللت برای بچه های دبیرستانی می خوام ترجیحا سامسونگ تا 500 تومان. چه مدلی بهتره بخرم
مصطفی
۱۴:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام من می خوام یک جواب خیلی خوب بهتون بدم اگه می خواهید یک گوشی یاتبلت خوب وباقیمت مناسب بخریدیادتون باشه اصلا ایسوس نخرید حتماتبلت هواوی مدلmediapad7yuhtiبخریدچون ازایسوس وسونی خیلی خوب تره حتمااون بخرید
لی لا
۱۳:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
آیپدخیلی خوبه اما چون قیمتش بالاس سامسونگ و ایسوس هم خوبن
ali
۱۳:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
من 10 سال دارم یه تبلت می خوام تا500یا 600تومن چی بخرم ؟سامسونگ خوبه؟
foad
۰۸:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۳
سلام من تب3دارم ازش خىلى راضىم دارى قابلىت هاى بسىار زىادى هست نرم افزار فتوشاپ هم داره به نظر من سامسونگ از هواوى خىلى بهتره
افسانه
۱۷:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۳
salam khaste nabashid man khastam bedonam bein y goshi khob va tablet ya notbook kodom behtare az nazar karayi




mamnoon az shoma
شیرین
۱۹:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
سلام دوستان من یه قبلت ۷اینچ افسوس گرفتم کار باهاش عالیه راستی قیمتش با مودم ۷۰۰ تومن شد
mehdi
۲۰:۱۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
سلام
من یه تب لت میخام که ویندوز باشه و سیم کارت هم بخوره اما بیشتر از 2 تومان نمیخام هزینه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید تا یک هفته دیگه لازم دارم
فاطمه
۱۵:۰۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
سلام دوستان لطفا جواب بدین و درست راهنمایی کنید هرکی چرا یه چیزی میگه خب ؟
من یه تبلتی میخوام سیم کارتخور باشه.صفحه نمایشش توووپی داشته باشه .دوربین عالی داشته باشه و جایگزین خوبی برای لپ تاپو گوشیو.. باشه آها تلویزیونم پخش کنه.
ولی بین سامسونگ و ال جی موندم قبلا میخواستم هوآوی بخرم که اونم میگن منتاژ چینه ..تا سقف 800000 باشه.
ArMiN
۱۴:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
سلام من ميخوام يه تبلت تا 1300000 بخرم لطفا كمكم كنيد
فرزين نيري
۲۱:۰۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
دوستان سلام.من زياد تو اين موارد سر رشته ندارم..با يك ميليون و سيصد هزار تومن چه تبلتي ميتونم بخرم.؟خواهش ميكنم كمكم كنيد..مرسي
سانی
۱۲:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
سلام من یه تبلت با مشخصات:
قیمت تا یک میلیونصفحه نمایشی توپ>دوربین عالیحافظه عالی....... میخ.ام؟
چییییییییییییییییییییییی بخرم؟لطف کنید جواب بدید..................
فاطمه
۱۵:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
سلام میخوام تبلت بخرم
رشتم کامپیوتره و لب تابم دارم؛ولی چون سنگینه حمل و نقلش برایه بعضی از روزام سخته
یه راهنمایی میخواستم اگر هم که از نظر ارتباطات خوب باشه که عالیه
قیمتشم زیاد مهم نیست.ولی دیگه تا سقف 2 ملیون باشه
آیرین
۱۵:۰۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
میشه نظرتونو درباره گلکسی نوت هشت بدونم؟ ؟
متولی
۱۱:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
سلام،من تبلت برای کار دانشگاه میخوام بیشتر جزوه نویسی چون لپ تابم سنگینه به نظرتون چه مدلی بخرم؟؟؟؟در ضمن خیلی گرون نباشه
متولی
۱۱:۱۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
سلام،من تبلت برای کار دانشگاه میخوام بیشتر جزوه نویسی چون لپ تابم سنگینه به نظرتون چه مدلی بخرم؟؟؟؟
فاطمه
۱۹:۴۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سلا.ی تبلت با کارایی بالا،فتوشاب و ورد،در حد لب تاب میخوام.تا دو تومن فیخوام هزینه کنم.عالی باشه دیگه.پیشنهادتون چیه؟مرسی
ممم
۱۲:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
من تبلت ویندوزی بدون سیمکارت با سرعت پردازش خوب و 10 اینچ و حتی الامکان دوربین متوسط یا خوب؟؟
اختاپوس
۱۶:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
من نمی دونم چب بگیرم؟؟
شیما
۱۳:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
من یک تبلت 800000 تومانی میخوام که سیم کارت خور باشه.دوربین خوب داشته باشه.خلاصه مثل یک گوشی عالی عمل کنه.بین ایسوس.هواوی.سامسونگ و لنوو ماندم.کمکم کنید.هر کی یه جیز میگه.خواهشا درست راهنایی کنید ثواب داره.ممنون
shahrzad
۱۶:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
من بهترین تبلت زیر 400 هزار تومان می خواهم . شما چه چیزی رو پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟؟
مهسا
۱۸:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
من یک تبلت زیر 10 اینچ ویندوز دار که کارایی مثل لپ تاپ داشته و به درد رشته های زمین شناسی بخورد میخواهم. لطفا اگر چنین تبلتی وجود دارد راهنمایی بفرمایید.
مرتضی
۱۸:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام
من میخوام تبلت هواوی 8اینچ بخرم نظرتون چیه؟
اختاپوس
۱۶:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
نخری بهتره
amir
۱۳:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام یه تبلت میخوام تاسقف 500تومن سیم کارت خور باشه و اندروید بالا باشه و برنامه های جالب و سرگرمی و بازی های خوب بشه توش ریخت.چه تبلتی پیشنهاد میکنید
حسین
۲۳:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام من میخوام برای 18 مردا ایپد بخرم اپل بخرم یا لینو؟ اگه میشه جواب را به ایمیلم ارسال کنید
مریم
۱۸:۲۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
سامسونگ و هو آ وی از همش بهتره
سعیده
۱۵:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۳
من اصلا از اپل خوشم نمیاد چون بیشتر برنامه هاش اصلا تو ایران پیدا نمیشه لطفا راجع به تبلت های دیگه هم بگید.
الین
۰۵:۰۵ ۲۷ تير ۱۳۹۳
سلام من میخوام تبلتی در حد 1500000بخرم اگه میشه راهنماییم کنید
سارا
۰۰:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۳
من می خوام بیشتر بازی کنم گلکسی نت 10.1بخرم یا تبلت4
زهرا
۰۰:۵۶ ۱۸ تير ۱۳۹۳
سلام بس چی شدمقاله بعدیتون رو بزارید دیگه
من ی ملیون دارم ی تبلت خوب میخوام
معرف کنید لطفا
احمد
۱۸:۰۲ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام بسیار ممنونم از راهنماییه خوبتون واقعا عالی بود میخواستم بدونم nexsus7ایا خوبه ممنون اگه میشه به ایمیلم بزنید
علی
۱۵:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۳
سلام.من یه تبلتی میخوام که دارایRAMوحافظه ی بالا که نرم افزار های سنگین را باز کند و هنگ کند و دارای صفحه نمایش 10اینچ و با رزلوشن بالا و دوست دارم کیبوردهم داشته باشه.لطفا راهنمایی ام کنید
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
هنگ بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایان
۰۸:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۳
یه‌‌تبلت‌بگین‌با‌مارک‌سامسونگ‌که‌جای‌لپ‌تاپ‌رو‌بگیره.منون‌میشم.یک‌میلیون‌هشتصد‌ دارم.
مهسا
۰۱:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام به دوستان گرامی
من میخوام یه تبلت با امکانات خوب بخرم که قیمتش تا 1000000 باشه. هیچ اطلاعاتی هم ندارم. اگه میشه لطفا منو راهنمایی کنید. مرسی
مهسا
۱۰:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
سلام من میخواهم یک تبلت خوب که قیمتش حدود 1300000 باشه بخرم بیشتر هم قصد استفاده تفریحی دارم به نظر شما چی بگیرم؟
نسیم
۱۹:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام چند وقته دنبال یک تبلت10اینچ توی رنج قیمت800تا1200000هستم که سیم کارتخور باشه و قابلیت مکالمه داشته باشه،اندروید4 باشه و...
خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید
راستی یه سوال چرابعضی از تبلت ها سیمکارت خوره اما قابلیت مکالمه نداره ؟؟؟؟؟؟؟
سینا
۱۱:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
قیمت سامسونگ گلکسی تب 3 چه قدره
سھیل
۱۴:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
7اینچش 700ھزارتومان است.
ملیکا
۱۲:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام دوستان من میخوام یه تبلت عالی بگیرم ...قیمتش از 3ملیون بیشتر نشه...سیم کارت بخوره دوربینش هم خوب باشه....برنامه های اجتماعی مثل وایبر و اینستاگرام در اون دجار مشکل نشه ...کابل usbداشته باشه وکلا موبایلمو بذارم کنار...بین آیپد ایر و گلکسی نوت پرو 12.2 موندم.....خواهشا جوابمو بدین...مرسی
مهدی
۱۵:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
به نظر شما بهترین تبلت از همه نظر چه از حافظه نرم افزار های کاربردی وپردازنده و.......کدام تبلت بهترین است
مهدی
۱۳:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام . من موندم که ایپد بگیرم یا سونی z2رو.همه میگن اپل خیلی خوبه اما برنامه هاش همه پولی ان درسته؟
علی
۰۰:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام دوستان تو رو خدا راهنماییم کنید یه تبلت تا 800 ،900 تومان میخواستم گالکسی تب 3 بهتره یا ایسوس قیافه و هسته و cpu و دوربینش هم خیلی مهمه.تورو خدا کمکم کنید.ممنون
مهران
۱۵:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام من دانش اموز سوم راهنمایی هستم می خواهم یک تبلت بین 1 ملیون تا 1 ملیون 500 بخرم لطفا راهنمایی ام کنید
دوست
۱۴:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سلام من یک تبلت فوق العاده درحد 2میلیون تومان می خواهم راهنمایی کنید لطفا
دوست
۱۴:۴۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سلام یک تبلت می خوام که دوربینش عالی باشه 8یا9اینچ باشه در واقع یک تبلت فوق العاده می خوام تا 2 میلیون پول دارم واز این جور چیز ها سر در می اورم و13 سالمه
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
منم مثل تو ام از همه چیز گوشیا سر در میارم میخوام تبلت بگیرم خیلی تحقیق کردم galaxy note 8.0 خیلی خوبه
ناشناس
۰۳:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سلام من دانشجو هستم میخوام تبلتبخرم تا ۷۰۰۰۰۰یا ۸۰۰۰۰۰ تومن چی بگیرم بهتره؟چون اهل عوض کردنش نیستم
مریم
۱۵:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
منم همین مشکل تو رو دارم ....ولی از نظر من هیچی نخررررررررر......چون خودم هم همین کارو میکنم....دیوونه شدم هر کس یه چیزی میگه
امیر علی
۱۷:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من می خام تبلت بخرم ولی بین لنوو مدل یوگا 10 واپل مدل ایپد2 و هوای مدل مدیا پد 10fhdشک دارم لطفا راهنمایم کنید کدوم بهتره بخرم ممنون.
علیرضا
۱۵:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من می خاستم تبلت بخرم حدود یک میلیون چی بخرم خوبه؟؟؟ البته کیفیت دوربین و سیستم عامل وکیفیت صفحه اش م برام مهمه راهنماییم کنید لطفا
علیرضا
۱۴:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام من ميخام تبلت بخرم ولی نمیدونم تبلت زیر یک میلیون کدوماش خوبه بین سامسونگ tab3و لنووs6000ویا لنوو تبلت یوگا10 خیلی دو دلم لطفا راهنماییم کنید ممنون.
فرهاد
۱۴:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوستان به نظر من اگه می تونین حدود 2 میلیون جمع کنین من ipad air 4g رو بهتون پیشنهاد میکنم من دارم و فوق العاده عالی هست.
ستایش
۱۴:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام.. تبلت لنوو بهتره یا ایسوس؟؟؟
ارتین
۰۱:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
سلام....من ایسوس ویندوز خور دارم مدل ام ای 400 سی که الآن کمی قدیمی شده ولی با مقایسه با گلکسی نوت میگم که ایسوس بهتره مخصوصا از نظر صفحه نمایش! از لنوو هم بهتره فقط صداش خیلی جالب نیست! که اونم برا من مهم نیست....البته اگه نکسوس بگیری بهتره!
ستایش
۱۴:۳۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
سلام ستایش منم مثل تو همین سوال دارم
ستایش
۱۴:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام.. تبلت لنوو بهتره یا ایسوس؟؟؟
آریانا
۱۹:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
سلام
می خواستم ببینم تبلتی ک 5مگا پیکسل دوربین داشته باشه قیمتش مناسب باشه و اندرویدی هم باشه و 16 گیگا بایت یا بیشتر باشه چی بخریم؟ترجیحا 500000 تومانی
مریم
۱۵:۵۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام. من میخوام تبلتی بخرم که حالا حالا ها از خریدش پشیمون نشم. با توجه به کارایی و کیفیت و سرعت و ... چی بگیرم؟ قیمتش ترجیحا حوالی 2 تومن. ممنون
عرشیا
۱۹:۰۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سلام خوب ایبت
مریم
۱۵:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام. من میخوام تبلتی بخرم که حالا حالا ها از خریدش پشیمون نشم. با توجه به کارایی و کیفیت و سرعت و ... چی بگیرم؟ قیمتش ترجیحا حوالی 2 تومن. ممنون
عرفان
۱۴:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام می خواستم ببینم اگربخواهم تبلتی درقیمت1100000تومان بخرم چه تبلتی رابه من پیشنهاد می کنید
امید
۰۰:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
در ضمن میخوام سایزشم از 10.1 اینچ بزرگتر باشه.
امید
۰۰:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
سلام به همه.میخوام تبلتی بخرم که جای لپ تاپمو بگیره و از هر لحاظی پیشرفته ترین باشه.قیمتشم برام مهم نیس.لطفا کامل واسم بگید چی بخرم؟
امید
۰۰:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
سلام به همه.میخوام تبلتی بخرم که جای لپ تاپمو بگیره و از هر لحاظی پیشرفته ترین باشه.قیمتشم برام مهم نیس.لطفا کامل واسم بگید چی بخرم؟
عسل
۲۰:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
اپل چند اينچ خوب هست
1111
۰۰:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام من بین تبلت نوت8 و تبلت نوت 10.1 ان8000 موندم؟
سامان
۲۳:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سامسونگ هم قیمتاش خوبه هم کارکردش....
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
من یک تبلت می خواهم به قیمت 850تا 900 لطفا راهنمایی کنید
روکسانا
۱۴:۲۲ ۱۴ دی ۱۳۹۲
تبلت برای دخترم چی بخرم؟
نسیم
۰۰:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
با سلام
یه تحقیقی در مورد asus fonpad7 ME372CG بفرماید:) از کار کردن و مشخصات و قیمتش و شارژش بسیار لدت بردم
ماریا
۰۱:۱۶ ۲۸ دی ۱۳۹۲
من تبلت ASUS Fonepad 7 ME372CG - 8GB رو دو روز پیش خریدم اما از دیروز مشکل دار شد
وقتی روشن میکنم هر دو دقیقه صفحه برفکی میشه و سوت میکشه و بعد خاموش میشه
خیلی ناراحتم
بنظرتون مشکلش چیه؟نه برنامه ای نصب کردم (غیر از بازی پو ) نه زمین و ضربه ای خورده
گارانتیشم ویستاست
فکر میکنین کاری میکنن؟
پرهام
۱۸:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
می خوام یه تبلت عالی بخرم قیمتش هم بین200 تا250 باشه
لطفا راهنماییم کنید راستی دوربینم داشته باشه
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
دیگه چیزی با این قیمت نیست
حد اقل 280
عرشیان
۱۸:۴۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سلام
محمدرضا
۱۷:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام
امروزه اگه تبلتی به غیر از گلکسی بخرین باختین به خدا قیمتش از 1700 تا 2300 متغیره
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
واقعا عالی .ععععععععععععععععلللللللللللللللللللللللللل. ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو .به نظر من گلکسی بگیرید.ولی قیمتش.
رز17
۲۱:۱۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام من نمیدونم گوشی بخرم یا تبلت البته اصل باشه ایه گوشی باتبلت فرق داره لطفا راهنماییم کنید یا اپل یا گلاکسی
بريسان
۲۲:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
واي نميتوتم تصميم بگيرم...بنظرم سامسونك هم حرفي واسه گفتن داره هم ارزون تره ولي راهنماييم كنيد كدوم مدلشو بخرم كه بهتر باشه و آفيس و فتوشاب بخوره راستي با تب لت اس هم ميشه داد؟
رضا
۱۵:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
galaxy note 8.0 خیلی خوبه در موردش تحقیق کن
فاطمه
۱۸:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
چرا همه ی تبلتها و ایپدها گران اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mmmmm
۱۶:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
همه ي تبلت ها گرون اند
نیما
۱۵:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
راستش من وارد نیستم و میخواهستم یه تبلت برا بازی بخرم چیکار کنم میشه راهنماییم کنین؟؟؟
تانیا
۱۹:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۲
من دختر خالم داره مارک سامسونگ عالیه
علیرضا
۱۶:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
خیییییییییییییییییییییییییییلی عالی
علی
۱۵:۴۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
عالی
علیرضا
۱۲:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014
اصن حرف نداره .
با Ram 3 گیگیش دهن همرو میبنده .
فریدتیموری
۱۷:۱۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
پیشنهاد شما جهت بهترین تبلت چیه؟
سارا
۰۲:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۸
داغون
مرتضی
۱۹:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
ممنون از مقاله بسیار خوبتون . واقعا استفاده کردم
sam
۱۴:۰۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
من میخوام یه تبلت بخرم حدود قیمت 800 تا نهایت 1میلیون 200 که سیمکارت بخوره دوربینش خوب باشه اندرویدم باشه .چ تبلتی بخرم بهتره ؟؟؟؟؟؟؟