سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین تیم ملی در حضور خبرنگاران کره‌ای برگزار شد + تصاویر/ آغاز بارندگی‌ها از دوشنبه

تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر روز یکشنبه و در حضور خبرنگاران کره‌ای برگزار شد .


به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 امروز یکشنبه به وقت محلی تمرین شاداب و پر نشاطی را در زمین هیوندا که در زمان برگزاری جام جهانی 2002 کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال ترکیه بود، برگزار کرد.
 
این تمرین که خبرنگاران کره‌ای هم اجازه تهیه خبر و عکس را از آن داشتند، در هوای بسیار مطلوب شهر صنعتی و کوچک اولسان برگزار شد که بخش اعظمی از برنامه‌های تاکتیکی به نواختن ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، ملی‌پوشان تا ساعت 10 صبح فردا دوشنبه استراحت می‌کنند و پس از صرف صبحانه هم تمرین سبکی را  در اطراف هتل انجام می‌دهند. ضمن اینکه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با کره‌جنوبی به احتمال زیاد ساعت 19 فردا در زمین محل برگزاری مسابقه - زمین چمن ورزشگاه منسو - برگزار می‌شود.
 
 طبق پیش بینی‌ها بارندگی در شهر ساحلی اولسان از عصر فردا آغاز می‌شود و بازی روز سه‌شنبه نیز زیر بارش باران برگزار خواهد شد.
 
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل ، آخرین بازی این مرحله است و ساعت 16:30 روز سه شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد.

کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: کره ، ایران ، اولسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.