سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور حرفه ای هایلک چین؛

کلاهدوز: رتبه اول و دوم آسیا در چنگ تیم ما است

رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز گفت: کسب رتبه اول و دوم تور حرفه ای هایلک چین دور از دسترس نیست.

امیر کلاهدوز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز بعد از مشکلات انحلال در سال گذشته توانست در سالن جدید در رده های بالای رتبه بندی تیم های آسیایی قرار گرفت و از فاصله 2 هفته تیم پتروشیمی توانست 2 قهرمانی در تورهای ایران ( آذربایجان ) و سین کاراک اندونزی را بدست آورد.

وی افزود: پس از پایان تور آذربایجان به فاصله چهار روز اختلاف به رقابت های تور سین کاراک اندونزی تیم پتروشیمی اعزام شد و با توجه به سخت بودن مسیر این تور توانستیم باز هم عنوان قهرمانی تیمی و انفرادی دوچرخه سواری را به خود اختصاص دادیم.

رکابزن تيم دوچرخه سواری پتروشيمي تبريز خاطر نشان کرد:‌ تور اندونزی از 7 مرحله تشکیل شده بود و در مرحله سوم با یک بد شانسی مواجه شدم که زنجیر دوچرخه ام پاره شد و باعث شد زمین بخورم و این مشکل باعث شد از لحاظ زمانی عقب بمانم و در کل به نتیجه سوم برسم.

وی گفت: اگر با این بدشانسی مواجه نمی شدم می توانستم در رده بندی هفت مرحله تور سین کاراک بعد از قادر میزبانی هم  تیمی خود در مکان دوم بایستم و با مشکلات به وجود آمده توانستم عنوان سلطان کوهستان دوچرخه سواری را به خود اختصاص دهم.

کلاهدوز خاطرنشان کرد: تغییرات آب و هوایی باعث شد روی عملکرد کاری ام تأثیر بگذارد با توجه به آنکه آب و هوای تبریز دمای پایینی دارد و اندونزی کشوری گرم بود شرایط را کمی برایم سخت تر کرد.

رکابزن تیم پتروشیمی در خصوص تور دوچرخه سواری هایلک چین تأکید کرد: این تور جزو 2 تور برتر دنیا می باشد و در ارتفاع 4 هزار متر برگزار می شود و مسیر این تور در این ارتفاع قطعاً دارای آب و هوای خنک تری می باشد و باعث می شود فشار روی تیم کاسته شود و با شرایط بدنی تیم پتروشیمی بیشتر سازگار می باشد.

کلاهدوز تصریح کرد: تور اندونزی دارای 7 مرحله است ولی تور چین در 13 مرحله برگزار خواهد شد ، بیشتر مراحلش در مسیر سربالایی ( کوهستانی ) طی خواهد شد که همین مورد برگ برنده ای است که تیم پتروشیمی می تواند همان نتیجه مطلوب را بگیرد.

وي در ادامه گفت: هر چه مراحل سخت تر و کوهستانی تر باشد برای رکابزنان پتروشیمی مطلوب تر است مخصوصاً در یک مرحله تور چین که بعد از یک مسیر سخت برای رسیدن به خط پایان باید 30 کیلومتر را در مسیر سرازیر کفی رکاب بزنیم و در همین دور اگر من و قادر میزبانی بتوانیم از رکابزنان تیمها با اختلاف 2 دقیقه جلوتر باشیم قطعاً با کسب امتیاز در این تور رنکینگ اول و دومی آسیا را از آن خود خواهیم کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.