سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حيدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت آينده به بي‌تدبيري‌ها و بي‌اعتمادي‌ها پايان دهد

عضو کميسيون امنيت‌ ملي مجلس با بيان اينکه اميدواريم دولتي که با شعار تدبير و اميد به عنوان منتخب ملت برگزيده شده به شعار خود جامه عمل بپوشاند، گفت: انتظار ما به عنوان خادمين ملت از دولت آينده اين است که به بي‌تدبيري‌ها و بي‌اعتمادي‌ها در عرصه سياست داخلي و خارجي پايان دهد.

"عوض حيدرپور" نماينده مردم شهرضا و سميرم سفلي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک به" حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني " به عنوان منتخب ملت در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، به بيان انتظار وکلاي ملت از رئيس‌جمهورآينده، پرداخت و گفت: حسن روحاني سابقه ديرينه‌اي در مبارزه با رژيم طاغوت داشته و پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز از مردان طراز اول نظام جمهوري اسلامي بوده است.

وي ادامه داد: روحاني 5 دوره نماينده مجلس شوراي اسلامي، بيش از 20 سال دبير شوراي عالي امنيت‌ملي و نماينده مقام معظم رهبري در دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي بوده و ارتباطات گسترده‌اي نيز با بزرگان کشور دارد.

عضو کميسيون امنيت‌ملي با بيان اينکه اميدواريم دولتي که باشعار تدبير و اميد به عنوان منتخب ملت برگزيده شده به شعار خود جامه عمل بپوشاند، اظهار داشت: اميدواريم "دولت تدبير و اميد" به بي‌تدبيري‌ها و بداخلاقي‌ها در فضاي سياسي که در دولت اخير با بي‌مروتي و بي‌انصافي همراه شد پايان دهد.

حيدرپور تصريح کرد: همچنين انتظار مي‌رود، روحانی در انتخاب همکارانش اصل را بر تدین، انقلابی‌گری و کارآمدی قرار دهد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دولت ، سیاست ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.