سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

داشتن پیام بزرگ رای مردم برای مسئولان

رای مردم برای مسئولان پیامی بزرگ در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مردم درروز جمعه حماسه ای پرشور آفریدند و مسئولان باید بدانند که رای مردم برای آنان پیام بزرگی دارد.
علی قاسمی ورجانی گفت: مردم قم با مشارکت 77 درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و با دادن بیش از 201 هزار رای به حجت الاسلام دکتر روحانی به نوعی اعلام کردند و خواستار طلوع آفتاب اعتدال در شهر قم هستند.
وی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قم ، خاطر نشان کرد: اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قم نیز باید به این نکته توجه کنند که مردم قم با رای خود اعلام کردند که خواستار اعتدال هستند و اعضای شورا نیز باید این نکته رو مد نظر داشته باشند ودر ضمن شورای اسلامی شهر محلی برای خدمت است و امیدواریم که منتخبین مردم در این دوره شوراها بیش از گذشته در راستای رفع مشکلات شهری و فرهنگی قم تلاش نمایند.
رئیس شورای اسلامی استان قم در پایان گفت: مردم باحضور پرشوردر پای صندوق های رای دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان است که تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات این مردم وفادار به نظام و انقلاب به کار گیرند وتنها به فکر کار برای مردم باشند و مردم هم برای پیشبرد اهداف و برنامه ها باید به انها نیز کمک کنند ./س
برچسب ها: قم ، داشتن پیام ، رای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.