سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سرعین مقصد اردوی صبایی ها

تیم فوتبال صبای قم امروز به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای خود راهی منطقه خوش آب و هوای سرعین اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود راهی اردوی یک هفته‌ای خود در سرعین اردبیل شد تا از فردا رسماً جدی‌ترین مرحله تمرینات خود را در این منطقه استارت بزند.
در این اردوی تدارکاتی که در منطقه خوش آب و هوای سرعین اردبیل برگزار خواهد شد و یک هفته نیز به طول خواهد انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر محمد مایلی‌کهن سرمربی، ناصر بختیاری‌زاده، علیرضا پورمند و نادر فریاد شیران همکاران مایلی‌کهن در صبا به برنامه‌های آماده‌سازی خود خواهند پرداخت تا آماده لیگ جدید شوند.
رای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در منطقه سرعین استان اردبیل، ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان خواهد بود که با انجام برنامه‌های فشرده بدن‌سازی انجام خواهد پذیرفت.
محمد مایلی‌کهن این هفته بعد از اینکه قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سازمان لیگ برتر، حریفان صبای قم در هفته‌های آغاز لیگ برتر را خواهد شناخت تا بر این اساس چند تیم را برای انجام بازی تدارکاتی انتخاب کند./س
برچسب ها: قم ، اردو ، صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.