سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای؛

ارتش خلق حماسه سیاسی را به رهبر انقلاب، مردم و رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای با تجلیل از حضور حماسی مردم و خلق حماسه سیاسی، انتخاب حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده ملت تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای با تجلیل از حضور حماسی مردم و خلق حماسه سیاسی، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: سرانجام شور و شوق و هیجان ملت سربلند و انقلابی اسلامی به ثمر نشست و حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق یافت و امت همیشه در صحنه باردیگر چشم جهانیان را به ایران و ایرانی خیره ساخت. دشمن در نهایت ناباوری انگشت تحیر به دندان گزید و همانند گذشته ناگزیر در برابر عظمت و اقتدار ملت بزرگ  و سرافراز ایران که با حضور در پای صندوق‌های رای معنا و مفهوم مردم سالاری دینی را به همگان نشان داد سر تعظیم و تکریم فرود آورد.

این بیانیه می‌افزاید: با تبریک این حماسه عظیم به حضور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ملت قهرمان ایران و رئیس جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی از درگاه حضرت باریتعالی توفیقات روزافزون ایشان را در خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و نگاهبانی از میراث معمار کبیر انقلاب یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه خواستاریم. امیدواریم این اعتماد مردمی به عنوان یک پشتوانه عظیم برای ایشان زمینه‌ساز ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان، ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.