سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس تهران از وقوع جنايتي جلوگيري کرد؛

جاسازي دختر جوان در صندوق خودرو/ جنايتکاران با برخورد به خودروي پليس متوقف شدند

دختر جواني که توسط دو پسر شرور ربوده شده بود با هوشياري پليس تهران نجات پيدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند روز گذشته ماموران امنيت انتظامي تهران در حال رصد دوربين هاي امنيتي بودند که متوجه شدند در ميدان بهمن دو پسر جوان يک دختر را از صندوق عقب خودرو در آورده و با زور و تهديد قمه در صندلي عقب خودرو پژو 405 بردند.

با مشاهده اين موضوع ماموران بلافاصله توسط بيسيم اتفاق را به تمامي واحد هاي گشتي منطقه اعلام کردند و چون خودرو در محور نواب شمال در حرکت بود انتهاي اتوبان را مسدود کردند.
 
چند واحد گشتي پس از چند دقيقه به خودرو رسيدند و راننده خودرو با مشاهده پليس اقدام به حرکات جنون آميزي کرد و در حالي دختر نيز از پشت شيشه به ماموران التماس مي کرد تا نجاتش دهند، فرد ديگر داخل خودرو به زور قمه دختر به زير صندلي کشاند تا از ديد ماموران به دور باشد.

ماموران با توجه به حساسيت موضوع و عدم توجه راننده به هشدار هاي پليس نخست اقدام به شليک چند تير هوايي کردند که متاسفانه راننده توجهي به هشدار ها نکرد و بر سرعت خود افزود.

ماموران پليس تهران در ادامه اقدام به شليک چند تير به سمت لاستيک خودرو کردند که آن هم موثر واقع نشد و بازهم راننده خودرو بر حرکات جنون آميز و سرعت خود افزود.

در ادامه يک خودرو واحد گشتي بسيار به خودرو متهمان نزديک شد و قصد متوقف کردن آنان را داشت که راننده خودروي مذکور به علت عدم تعادل در حرکت به دليل سرعت زياد با خودرو واحد گشتي تصادف کرده و متوقف مي‌شود.

پس از توقف خودرو مامواران خودرو مورد نظر را محاصره و دو پسر جنايتکار به هويت مهدي.ع (22ساله) و مهدي.م(26ساله) را که از اراذل و اوباش سطح يک تهران هستند، دستگير و دختر جوان را به نام "مرجان" از چنگال آنان نجات مي‌دهند.

دختر جوان به ماموران گفت: "مهدي.ع" خواستگار من بوده و به دليلي که چندين بار به او جواب منفي داده بودم قصد گرفتن انتقام از من را داشت ، به طوري که در يکي از خيابان‌هاي فرعي به همراه دوستش مرا به زور درون صندوق انداخته که با التماس من در ميدان بهمن مرا از صندوق در آورده و به داخل صندلي عقب بردند و فکر مي‌کنم قصد انتقال من به خارج از شهر را داشتند، که پليس تهران به موقع در صحنه حاضر شد و مرا از چنگال اين افراد شرور نجات داد.
برچسب ها: صندوق ، پسر ، جنایت ، دختر ، جوان ، تیر ، شلیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.