سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرزيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شوراي هماهنگي اصلاحات با "عارف" ديدار کرد/تقدير از مواضع اخلاق‌مدارانه وي

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات با اشاره به ديدار با "عارف" گفت: در اين ديدار اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات از مواضع اخلاق‌مدارانه عارف تقدير و تشکر کردند.

"ژاله فرامرزيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات  هفته گذشته با "محمدرضا عارف" ديدار و گفتگو کردند، اظهار داشت: در اين ديدار که همه اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات حضور داشتند از مواضع اخلاق‌مدارانه وي تقدير و تشکر شد.

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات ادامه داد: با توجه به اينکه مدتي بود که اخلاق از حوزه سياسي کشور کنار رفته بود اقدام اخلاق‌مدارانه عارف موجب شد تا بازهم ضرورت رعايت اخلاق در عرصه سياسي جلوه پيدا کند.

وي تصريح کرد: عارف در صحنه انتخابات تنها کانديداي اصلاح‌طلبان بود و اصلاح‌طلبان نشان دادند که حل مشکلات مردم برايشان بسيار اهميت دارد.

رئيس سابق شوراي هماهنگي اصلاحات گفت: عارف در اين ديدار اعلام کرد که با خود عهد کرده بود به تصميم اجماع اصلاح‌طلبان پايبند باشد که بعد از حمايت  از حجت‌الاسلام روحاني از عرصه کناره‌گيري کرد.

فرامرزيان خاطر نشان کرد: عارف در اين ديدار گفت که در هر شرايطي آمادگي خدمت به کشور و مردم را دارد و همواره سعي کرده آنچه که به نفع انقلاب و مردم است را به ساير موارد اولويت بدهد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.