سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی: امنیت تور ایران بالاتر از تور اندونزی بود

رکابزن قهرمان تیم پتروشیمی تبریز گفت: امنیت برگزاری تور ایران بالاتر از اندونزی بود.

 قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: تورهای ایران از لحاظ فنی و برگزاری مسابقات باتور اندونزی در یک سطح می باشد و در جاده های  ایران پلیس های کشورمان بهتر توانستند رقابت ها را کنترل کنند با توجه به جمعیت زیاد اندونزی از لحاظ ترافیکی امنیت این تور کمتر بود.

وی افزود: قدمت تور سین کاراک بسیار کمتر از تور ایران است ولی با توجه به دورهای این تور، توانستیم در سال 2009 که نخستین دوره تور اندونزی بود در دور اول و دوم و همچنین امسال قهرمان شوم و به نوعی پر افتخار ترین رکابزن  این تور محسوب شوم.

  میزبانی در خصوص جایزه دلاری تور سین کاراک خاطر نشان کرد: در مجموع جایزه این تور 120 هزار دلار بود و با قاطعیت اعلام می کنم حدود 30 درصد مبلغ جایزه به ایران و تیم پتروشیمی اختصاص پیدا کرد.

 رکابزن  قهرمان تیم پتروشیمی تبریز در خصوص مسابقات تور هایلک چین تاکید کرد: تور هایلک از بهترین و معروف ترین تورهای قاره آسیا می باشد که 15 تیر برگزار خواهد شد و به خاطر این رقابت بزرگ تیم پتروشیمی اردوی ویژه ای در پیست شهر تبریز از امروز برپا می کند که تمام اعضای تیم در آن حضور خواهند داشت. هفت دوچرخه سوار به این مسابقات اعزام خواهند شد.

 وی گفت:  احد کاظمی( سرمربی تیم پتروشیمی) هدایت این تیم را بر عهده دارد و قابل ذکر است تور چین نسبت به تورهای دیگر از سطح بالایی برخوردار است و به صورت حرفه ای و با دعوت از حدود هشت باشگاه معتبر دنیا برگزار می شود و با توجه به حساسیت این تور، تیم پتروشیمی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

 قادر میزبانی در خصوص تیم آینده در پایان افزود: این تیم با توجه به نفرات رکابزنش که بیشتر دوچرخه سوارانش جوان می باشد می تواند بیشتر روی تمرینات تمرکز کنند تا بتوانند در مسابقات پیش رویشان موفق تر باشند، اعضای این تیم در تور اندونزی نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند./آق

برچسب ها: رکابزن ، قهرمان ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.