سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ دو پروژه عمرانی در شهرستان گناوه به زمین خورد

با حضور نماینده بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ دو پروژه عمرانی در شهرستان گناوه به زمین زده شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، این دو پروژه شامل احداث ساختمان و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه و پایگاه امداد جاده‌ای روستای چهارروستایی بخش ریگ بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم گفت: پروژه اورژانس جاده‌ای چهارروستایی با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و به مساحت 400 متر و زیر بنای 110 مترمربع احداث می‌شود.

دکتر غلامرضا حیدری اظهار داشت: این پروژه با هدف خدمات دهی به مصدمان تصادفات بین راهی و حمل آسیب دیده های حاصل از این تصافادت احداث خواهد شد.

وی مدت تکمیل این پروژه را 9 ماه اعلام کرد.زمین این پایگاه اورژانس را یکی از خیرین روستای چهارروستایی اهدا کرده است.

پروژه دیگر مرکز دیالیز شهرستان گناوه بود که با زیر بنای 600 مترمربع و هزینه ساخت و تجهیز بیست میلیارد ریال احداث خواهد شد.

در آیین کلنگ‌زنی این پروژه عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حیدری رییس دانشگاه علوم پزشکی، مهندس بازیاری بخشدار بخش ریگ، دکتر آریان فر مسئول شبکه بهداشت و درمان گناوه، دکتر دادجو رییس اورژانس استان و سرهنگ غریبی فرمانده سپاه شهرستان گناوه حضور داشتند.زمان تکمیل این پروژه 12 ماه برآورد شده است.
گناوه ۵۷ بیمار دیالیزی دارد که برای مداوا می‌بایست با مشقت و مشکلات فراوانی به خارج شهرستان اعزام می‌شدند.
برچسب ها: گناوه ، بوشهر ، پزشکی ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.