سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

انعکاس حضور مردم در رسانه های بین المللی پیام آور بصیرت ایرانیان است

نماینده مردم بجنورد ،گرمه،جاجرم ومانه و سملقان گفت: انعکاس حضور مردم در رسانه های بین المللی پیام آور این است که ملت ایران پرنشاد و فهیم و سرزنده و سیاست ورز است.

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری افزود: بهترین تفسیری که میتوانم از حضور مردم داشته باشم این است که این انقلاب برای مردم است و این انقلاب را مردم خودشان به وجود آورده اند خودشان هم تا آخر پای آن هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم دل های مومنین را شاد می کند خاطر نشان کرد:این حضور در واقع یاد امام و شهدا و راه ولایت و آمال همه انبیاء و اولیاء دین امروز یک بار دیگر زنده میشود و بیداری اسلامی که نتیجه انقلاب است و تمام آنهایی که امروز علیه ظلم حرکت کرده اند امیدوار بشوند و بدانند که یک اتکای بسیار بزرگی چون ملت ایران را بعد از لطف خداوند دارند و دشمنان هم حساب کار خود را خواهند کرد.

عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امروز به همه استکبار جهانی و همه مزدوران داخلی و خارجی آنها و همه بدخاهان نظام مقدس جمهوری اسلامی میگوییم که عصبانی باشید و در این عصبانیت بمیرید اظهار داشت:این مردم خوب میفهمند که باید به صحنه بیایند و نظام مردم سالار دینی خودشان و گفتمان انقلاب اسلامی را زنده نگه دارند و همین کار را هم خواهند کرد./س

برچسب ها: انعکاس ، حضور ، بصیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.