سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان‌ زندان‌هاي كشور:

رسوایی مدعیان حقوق بشر با حماسه ۲۴ خرداد رقم خورد

رئیس سازمان‌ زندان‌هاي كشور گفت: انتخابات یازدهمين دوره ریاست جمهوری از یک سو رسوایی بزرگی را برای مدعیان حقوق بشر به همراه داشت و از سوی دیگر سند افتخاری را به افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کرد.

 به گزارش حوزه حقوقي‌قضايي باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در خصوص اظهارات غرب مبنی بر نقض حقوق بشر و دموکراسی در ایران گفت: موضوع حقوق بشر یک ترفند و دستاویز برای آمریکا است تا به این وسیله ایران را مورد هجمه‌های ناجوانمردانه خود قرار دهند.
 
وی با اشاره به برخوردهای دوگانه نظام سلطه و اتحادیه اروپا در بحث حقوق بشر افزود: متأسفانه کشورهای مدعی در عملکرد خود اعتنایی به حقوق بشر نمی‌کنند اما ایران را به دلیل انگیزه‌های سیاسی متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
 
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه تصریح کرد: برگزاری انتخابات یازدهم به ویژه در زندان و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام ادعاهای غرب را به سخره گرفت.
 
اسماعیلی تأکید کرد: هیچ یک از کشورهای مدعی دموکراسی موفق به خلق چنین حماسه‌ای نشده‌اند، ضمن اینکه من تاکنون نشنیده‌ام در کشور دیگری غیر از ایران زندانیان فرصت حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود را پیدا کنند.
 
وی افزود: افرادی که در زندان حضور دارند شهروند مملکت محسوب می‌شوند، ممکن است برخی از این افراد به دلیل جرمی که مرتکب شدند از انتخاب شدن محروم باشند اما از انتخاب کردن محروم نیستند.
 
رئیس سازمان زندان‌هاي کشور خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهم از یک سو رسوایی بزرگی را برای مدعیان حقوق بشر به همراه داشت و از سوی دیگر سند افتخاری را به افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.