سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دعوت از بانوان زنجانی به هفتمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشور

بانوان ملی پوش کشورمان برای حضور موفق در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی در هفتمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشورمان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس هیات قایقرانی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: هفتمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

فغفوری افزود: در این اردو 9 ورزشکار دعوت شده اند که تمرینات خود را زیر نظر بهناز مرادخانی مربی تیم ملی از زنجان و مریم احساتی به عنوان دستیار مربی آغاز کرده اند.

وی  تصريح کرد: اردو از امروز آغاز شد و تا 10 روز ادامه دارد تا نمایندگان کشورمان با کسب آمادگی لازم بتوانند در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی حضور موفق داشته باشند.

رئیس هیات قایقرانی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر بهناز مرادخانی که به عنوان مربی از زنجان در این اردو شرکت دارد ، مهسا جاوری و فرحناز عشقی نیز به عنوان بازیکن از این استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: در کنار 2 نماینده استان زنجان، سولماز عباسی و مریم سعیدی از تهران، حمیزا برزگز و نازنین ملائی از گیلان، شمیا جباری از مازندان، رویا عباسی از آذربایجان غربی و نازنین رحمانی از کرمانشاه شرکت دارند./س


برچسب ها: بانوان ، زنجانی ، روئینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.