سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/فرماندار شهرستان پردیس:

جاجرود منطقه ‏ای مستعد در حوزه گردشگری است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: جاجرود منطقه‏ ای مستعد در حوزه گردشگری است و می ‏توان با به فعل تبدیل کردن استعداد های طبیعی و بالقوه ‏ای که شهر جاجرود دارد، از همین ظرفیت برای شهرستان پردیس و کل بخش جاجرود درآمد زایی کرد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نباید وارد ساخت و سازهای غیر مجاز شویم؛ چرا که این امر هم سیمای شهر جاجرود را مورد خدشه قرار می‏ دهد و هم کم کم ظرفیت مطلوب گردشگری منطقه را با ساخت و سازهای غیر مجاز، تجاوز به بستر رودخانه و استفاده و تصرف غیر قانونی اراضی و منابع طبیعی از بین می ‏برد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت استاندار تهران، قطعا در جاجرود هر تخلفی از جانب هر فردی صورت بگیرد، برخوردی جدی با این افراد خواهیم داشت.

بیگدلو تصریح کرد: حساسیت خاصی در رابطه با جاجرود وجود دارد؛ برخی می‏ گویند جاجرود اروپا، ایتالیا و واتیکان است؛ ولی نظر ما این است که جاجرود نباید واتیکان شهرستان پردیس باشد و اگر هم این‏ طور بشود، باید از بعد مثبت آن باشد.

فرماندار شهرستان پردیس در رابطه با استعفای بخشدار جاجرود بیشتر توضیح داد و افزود: بنا بر مصلحتی که وجود داشت و نظراتی که در آن محدوده بود و متاسفانه انتظاراتی داشتیم که قسمتی از آن برآورده شده بود و قسمتی نیز برآورده نشد، در نهایت بخشدار جاجرود از سمت خود استعفا داد.

وی در مورد این ‏که آیا این استعفا در آستانه انتخابات صحیح بوده است افزود: انتخابات کاری مثل بقیه کارهای محوله مهم فرمانداری است و این نباید باعث شود که بقیه امور نادیده گرفته شود.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: بحث ‏های نظارتی باید به قوت خود برقرار باشد؛ نظارت بر بازار، ساخت و ساز، تامین امنیت شهروندان و باید همواره صورت گیرد و اگر این نظارت‏ها نباشد، تک بعدی عمل کرده‏ایم.

بیگدلو اضافه کرد: فرمانداری و حوزه‏ های بخشداری باید تلاش کنند تا نسبت به نظارت کامل در تمام شئون و امور مردم حساسیت خاصی داشته باشند.

وی ادامه داد: نهادهای حاکمیتی منطقه نباید بگذارند بعضی افراد از فضای پیش ‏آمده استفاده کنند؛ چرا که اگر این‏ طور شود، دود آن به چشم مسئولان خواهد رفت.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در کنار اینکه تمام انرژی و توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‏ تر انتخابات به کار می‏ گیریم، باید به بقیه وظایف محوله نیز توجه ویژه ‏ای داشته باشیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.