سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري جشنواره اقوام ايراني زمینه ساز افزایش ماندگاری سفر

همزمان با آغاز سفرهای تابستانی، جشنواره فرهنگي- هنري اقوام ايراني در استان کردستان با هدف معرفي هنر و آيين هاي محلي و افزايش ماندگاري سفر برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، آرمان وطن دوست معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کردستان با اشاره به آغاز سفرهاي تابستانی، گفت: همزمان با سفرهای تابستانی نمايشگاه صنايع دستي و جشنواره فرهنگي، هنري اقوام ايراني در راستای معرفي آداب، فرهنگ، هنر و صنايع دستي استان کردستان و ديگر استان هاي کشور، از 3 تا 12 تیرماه 92 برگزار مي شود.

وطن دوست خاطر نشان کرد: اين نمايشگاه و جشنواره با گسترش و ترويج صنايع دستي و معرفي فرهنگ، هنر و آيين هاي محلي سراسر کشور و همچنين فراهم نمودن عرصه هاي مناسب براي گذراندن اوقات فراغت گردشگران تابستاني و افزايش ماندگاري مسافران در استان را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ اين جشنواره با برنامه هایي از جمله بر پايي نمايشگاه صنايع دستي و سوغات استان هاي سراسر کشور، اجرای موسيقي محلي و معرفي آيين هاي سنتي و محلي مناطق مختلف، در پارک ديدگاه سنندج از ساعت 16 الی 20 میزبان علاقمندان است.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.